Smurfine79
Betatt av forumet
Men har de egen mammaklæravdeling? Jeg finner ikke det jeg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
https://m.zalando.no/mammaklaer/?qf=1 her er link Gratis frakt, gratis retur og kan velge faktura også prøve før du betalerMen har de egen mammaklæravdeling? Jeg finner ikke det jeg ?
Lindex synes eg er større en hm og noen av klærne der begynner på 36, så bukser kan eg aldri kjøpe der, de blir slappe :-/ Ikke alltid enkelt å finne klær og enda vanskeligere som gravidTror det er en del forskjell på de ulike plaggene på hm. Jeg kjøpte to mammashortser i str. 46 på lørdag, de passet helt perfekt. I "vanlige hm-klær" har jeg ikke sjans i verden til å få på meg bukser i str. 48, som er det jeg bruker på Lindex f.eks. Jeg mannet meg opp til å prøve mammaklær der etter å ha hørt at de kunne være mer romslige i størrelsen enn de vanlige klærne de har. Spørs jo hvor godt de passer hvis jeg blir enda bredere over ræva i løpet av de neste månedene da...
Ja, kjøpte noen i 34 der for noen år siden, og har kjøpt en fra mammalicius nå, så tror eg skal klare meg nå, heldigvisHm har heldigvis bukser i størrelse 34 til gravide. Selv om de er vanskelige å finne.