Hm mammabuksene slå i str?

Syns de er normale i strl, bruker strl 34 til vanlig og kjøpte det samme i mammabuksene.

Ville sjekket ut boob, og en nettbutikk som heter motherhood (men pass på toll derfra).

Tror det er en del forskjell på de ulike plaggene på hm. Jeg kjøpte to mammashortser i str. 46 på lørdag, de passet helt perfekt. I "vanlige hm-klær" har jeg ikke sjans i verden til å få på meg bukser i str. 48, som er det jeg bruker på Lindex f.eks. Jeg mannet meg opp til å prøve mammaklær der etter å ha hørt at de kunne være mer romslige i størrelsen enn de vanlige klærne de har. Spørs jo hvor godt de passer hvis jeg blir enda bredere over ræva i løpet av de neste månedene da...

Tror det er en del forskjell på de ulike plaggene på hm. Jeg kjøpte to mammashortser i str. 46 på lørdag, de passet helt perfekt. I "vanlige hm-klær" har jeg ikke sjans i verden til å få på meg bukser i str. 48, som er det jeg bruker på Lindex f.eks. Jeg mannet meg opp til å prøve mammaklær der etter å ha hørt at de kunne være mer romslige i størrelsen enn de vanlige klærne de har. Spørs jo hvor godt de passer hvis jeg blir enda bredere over ræva i løpet av de neste månedene da...
Lindex synes eg er større en hm og noen av klærne der begynner på 36, så bukser kan eg aldri kjøpe der, de blir slappe :-/ Ikke alltid enkelt å finne klær og enda vanskeligere som gravid

Har bestilt en del fra ASOS. Blir jo toll, men jaja. Bukse, tights og noen fine topper.

Bruker stort sett 36 og nå har jeg nettopp bestilt 3 bukser fra HM,str 38 så satser på de passer. Krysser fingrene iallefall ☺

Jeg var nettopp på HM nå og kjøpte en bukse i 36 og en shorts i 38 til 300kr totalt :)! Salg er veldig greit!

Prøvde dog en annen bukse i 36 og en shorts i 36 og de fikk jeg ikke over låra engang, så tydelig stor forskjell :)

Jeg har vært å handla bukse og tights i dag, måtte opp 2(!) str! Blir deperimert jeg...

Buksene var altfor små, mens shortsen var altfor stor (jeans) i samme str :P

Back
Topp