Hm mammabuksene slå i str?

mommy2be

Betatt av forumet
Er det bare meg eller er mammabuksene på hm skikkelig rare i størrelsene. Har alltid vært 36/38 hvor 38 ofte blir litt slapt. Kjøpte meg en i 38 her om dagen uten å prøve. Tenkte at denne passer jeg nok lenge. Fikk buksa så vidt på meg!!
Måtte inn å bytte i str 40! Og selv den satt godt.

Jeg kommer ikke inn i buksene fra hm lenger... Prøvde en shorts og kunne bare glemme og få den over rumpa... Alltid brukt 40-44 i vanlige, men 44 (som er størst) gikk bare opp til låra...

Var på hm og kjøpte bukse i går. Da jeg ikke fant min gamle.
Synes også de var smååå! Fikk de jo ikke over ræva! Måtte til slutt opp på 42... Syntes fortsatt at den var noe trang over ræva, men OK ellers...

Den gamle jeg hadde var også fra hm. Men den var IKKE sånn :(

De er veldig små i størrelsen nå. Kjøpte sommeren 2014 i str 34 og den passer fint nå, høsten 2014 måtte eg kjøpe 36, den passer fint nå og nå blir de som de selger i 36 supertrange på meg, så de er absolutt blitt mindre i størrelsen. Har kjøpt en fra mammalicius nå og den var litt liten i str og, men ikke på langt nær så små som hm sine er blitt :-(

Kjøpte en sist, var på salg da. Men den passa ikke. Hadde ikke sjans til å få den over ræva. Å var den størrelsen jeg brukte i alt anna tøy.

Sniker fra en annen termingruppe. Har dere prøvd den gravidbuksen på hm som er helt svart. Den passet hvertfall meg og jeg er stor i størrelsen. Jeansene passet ikke selv om de skulle være lik størrelse.

Trur det er forskjell på buksetypene. Jeg har ingen nye, men et par fra sist jeg var gravid. Og de er i samme str. Den ene er kjempetrang mens den andre passer bra!

Jeg har den svarte, og syns den var stor i størrelsen! Kjøpte 38, men angrer på at jeg ikke tok 36. Den har utvidet seg ganske mye også! Men des mer stretchy bukser er, des mer skal de vanligvis utvide seg også, så jeg burde vel visst bedre :p

Passer stort sett alltid 38 - men når jeg skulle kjøpe gravidshorts fra HM nå måtte jeg opp i 40 for å i det hele tatt ha sjans til å få den på meg.

Må innrømme at det var like før tårene kom der jeg stod i prøverommet med 38 midt på låra..

Kjøpte shaping jeans, skinny jeans og jeans shorts på salg. Disse var normale i str. Har ikke prøvd de som ikke er på salg da.

Så glad for å lese denne tråden! Følte meg så jævlig når jeg var på hm for å finne klær til sydenferie. Gikk kun ut derfra med noen kjoler og en følelse av å være kjempe feit! Fikk ikkje på meg den størrelsen jeg normalt bruker, og den over kneip faktisk såpass i magen at jeg droppet det :(

Jeansene fra hm som er litt smale/rett nederst i bena til 299,- synes jeg er normale/ litt stor i str. Buker ca 38 til vanlig, og ruska med meg 38 i de, men måtte tilbake og bytte i 36 :)

Kommer veldig an på buksene. Fant 2 som jeg fikk på meg i samme str som jeg bruker til vanlig. Og en av de var den helt svarte. Bruker 38. Men én bukse måtte jeg opp i str 40 :p men jeg også har reagert på at de er rare i str.

De jeg har som er 3-4år gamle var helt normale :) Da har de nok endret det nå, men nå finnes det jo mer utvalg slik som i vanlige jeans.... En del er vell super strecht og da føles de ofte litt mindre :)

Back
Topp