Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 27 Nov 2009 #1 Kikka til venstre her i innlegget mitt nettopp....litt over 15 000 innlegg.. [&o][8|][&:][:-] Haha..[8D][:D] Jaja...[:)]
Kikka til venstre her i innlegget mitt nettopp....litt over 15 000 innlegg.. [&o][8|][&:][:-] Haha..[8D][:D] Jaja...[:)]
helen79 Forumet er livet 27 Nov 2009 #2 Ja, sånn kan det gå, hehe. Å du har vært her kortere enn meg, jeg har ikke så mangen innlegg, men ikke langt ifra.[:D]
Ja, sånn kan det gå, hehe. Å du har vært her kortere enn meg, jeg har ikke så mangen innlegg, men ikke langt ifra.[:D]
Almyrida81 Forumet er livet VIP 27 Nov 2009 #5 10 000 av dem kom jo i Ville tråden da.. [:D] Neida.. [8D] Tror ikke jeg er så langt bak heller.. Men har lengre fartstid.. [:D]
10 000 av dem kom jo i Ville tråden da.. [:D] Neida.. [8D] Tror ikke jeg er så langt bak heller.. Men har lengre fartstid.. [:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 27 Nov 2009 #6 ORIGINAL: Almyrida81 10 000 av dem kom jo i Ville tråden da.. [:D] Neida.. [8D] Tror ikke jeg er så langt bak heller.. Men har lengre fartstid.. [:D] de gjorde nok det,haha[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Almyrida81 10 000 av dem kom jo i Ville tråden da.. [:D] Neida.. [8D] Tror ikke jeg er så langt bak heller.. Men har lengre fartstid.. [:D] de gjorde nok det,haha[:D][:D][:D][:D]