Hm... ja...

forvirretmor

Gift med forumet
I dag er jeg helt uten barn,og det tar helt knekken på megemoticon  Så stille! Hører bare mine egne tanker.Hva skal jeg gjøre??

Jeg er også uten barn denne helgen (faktisk helt fram til torsdag fordi jeg skal ha 4 eksamener til uka) og det er bare helt rart. Det er så innmari tomt her og huset føles ikke som mitt eget hjem lenger. Jeg skal lese til eksamen.. Men du kan jo finne på noe sammen med venninner, shopping, egenpleie eller bare gå en tur :)

Det føles kjempe tomt ja.Trist faktisk...
Har ikke så mange venner som er tilgjengelige i helgen,det er jo så typisk...

Ut i sola og legg deg i gresset! :D  iPod-en på øret, iskaffe i koppen, ukeblader - bøker - aviser - hva du nå enn liker å lese, og enjooooy!^^

Men vi har itte sol i dagemoticon 
Får spise lunsjen min saaaakte,dusje leeeeeeeeenge,sette på tv og radio... Håpe på det beste ^^

Duuuu^^

Jaja, det samme funker på en café :D

Eller gå og ta sol, gå på trening, ta en brazillian? :P

Prøve å nyte stillheten litt kanskje? :p

AnaBanana skrev:
Prøve å nyte stillheten litt kanskje? :p

Jeg prøver,men plutselig slår det meg at det bråket jeg som regel klager over passer meg mye bedre...

©Smartass skrev:
Duuuu^^

Jaja, det samme funker på en café :D

Eller gå og ta sol, gå på trening, ta en brazillian? :P

Ta en brazillian ja.... Det vil jo kunne sprite opp dagen litt...

Huff, samme "problemet" her. Ufyselig. Svigers kom bare og henta Nora i går og skal ha henne til søndag. Greit det, men.. ikke har jeg planer, ikke har jeg penger, ikke har jeg venner, ikke har jeg noe jeg har lyst å finne på, ikke har jeg behov for barnevakt, ikke har jeg lyst å være borte fra henne akkurat nå.. alt er bare feil. Jeg våkna idag tidlig og tenkte "nå reiser jeg og henter henne".. men mannen nekter. "Det er jo så deilig med litt alenetid". Jadda..så her sitter vi da.. :P

KristineBirgitte skrev:
Huff, samme "problemet" her. Ufyselig. Svigers kom bare og henta Nora i går og skal ha henne til søndag. Greit det, men.. ikke har jeg planer, ikke har jeg penger, ikke har jeg venner, ikke har jeg noe jeg har lyst å finne på, ikke har jeg behov for barnevakt, ikke har jeg lyst å være borte fra henne akkurat nå.. alt er bare feil. Jeg våkna idag tidlig og tenkte "nå reiser jeg og henter henne".. men mannen nekter. "Det er jo så deilig med litt alenetid". Jadda..så her sitter vi da.. :P

Ikke sant!
Jeg lengter etter barnefri stadig vekk,men når jeg får det så trives jeg faktisk ikke...

Back
Topp