babylykke82
Glad i forumet
Da vi la oss i går, koste..
.. vi oss litt.. [;)] I hele natt har jeg hatt skikkelig vondt, kjennes ut som mens-smerter som sitter i magen og ryggen. Har vært vanskelig å sove, smerten har vært sammenhengende, vil liksom ikke slippe taket. Har fortsatt vondt, og hyppige kynnere. I tillegg, etter dagesvis med bortimot full forstoppelse, fikk jeg endelig tømt meg i dag, skikkelig løs mage. Deilig!! [;)]
Ikke vet jeg hva jeg skal tro, kanskje sengekosen har gitt modningsprosessen en liten dytt? Det kan i hvert fall se ut som det har hatt en effekt på fordøyelsen, og det gjorde godt! [:)]
Rart hvordan vi blir nå når det nærmer seg, kjenner etter hele tiden og analyserer om det kan være tegn på noe.. [;)]
.. vi oss litt.. [;)] I hele natt har jeg hatt skikkelig vondt, kjennes ut som mens-smerter som sitter i magen og ryggen. Har vært vanskelig å sove, smerten har vært sammenhengende, vil liksom ikke slippe taket. Har fortsatt vondt, og hyppige kynnere. I tillegg, etter dagesvis med bortimot full forstoppelse, fikk jeg endelig tømt meg i dag, skikkelig løs mage. Deilig!! [;)]Ikke vet jeg hva jeg skal tro, kanskje sengekosen har gitt modningsprosessen en liten dytt? Det kan i hvert fall se ut som det har hatt en effekt på fordøyelsen, og det gjorde godt! [:)]
Rart hvordan vi blir nå når det nærmer seg, kjenner etter hele tiden og analyserer om det kan være tegn på noe.. [;)]

så skal jeg tåle mye! [;)]