Hm.. Hva er dette??

babylykke82

Glad i forumet
Da vi la oss i går, koste.... vi oss litt.. [;)] I hele natt har jeg hatt skikkelig vondt, kjennes ut som mens-smerter som sitter i magen og ryggen. Har vært vanskelig å sove, smerten har vært sammenhengende, vil liksom ikke slippe taket. Har fortsatt vondt, og hyppige kynnere. I tillegg, etter dagesvis med bortimot full forstoppelse, fikk jeg endelig tømt meg i dag, skikkelig løs mage. Deilig!! [;)]

Ikke vet jeg hva jeg skal tro, kanskje sengekosen har gitt modningsprosessen en liten dytt? Det kan i hvert fall se ut som det har hatt en effekt på fordøyelsen, og det gjorde godt! [:)]

Rart hvordan vi blir nå når det nærmer seg, kjenner etter hele tiden og analyserer om det kan være tegn på noe.. [;)]

OJ!! Virker som det snart kan skje saker og ting ja [;)] Du er jo straks innenfor terminen også som man sier starter 2 uker før "datoen" [:D] Spennende!!!!

hehe, så herlig at magen løste seg opp da!![8D] 
spennende å se hva som skjer fremover, det er litt moro å se hvordan vi blir nå når tiden nærmer seg ja.. hehe, vi er verpeklare hele gjengen!![:D][:)]

ORIGINAL: Smiley80

OJ!! Virker som det snart kan skje saker og ting ja [;)] Du er jo straks innenfor terminen også som man sier starter 2 uker før "datoen" [:D] Spennende!!!!

signerer[:D]
sengekos gjør alltid susen[:D][:D][8D]

Fikk jo fart på hele systemet gitt!  Høres fantastisk ut!

Jeg opplevde akkurat de samme smertene forrige mandag.
Vond rygg og vond mage lenge sammenhengende, og kynnere med ca 1 min mellom.
Men så gikk det over og siden har det ikke skjedd noe mer...

ORIGINAL: Trin

Jeg opplevde akkurat de samme smertene forrige mandag.
Vond rygg og vond mage lenge sammenhengende, og kynnere med ca 1 min mellom.
Men så gikk det over og siden har det ikke skjedd noe mer...

Uff..nedtur.. Har hørt at det en del som opplever sånne falske alarmer og maserier etter sex, så jeg forventer ikke noen fødsel her med det første. Men greit å kjenne at det skjer ting der inne. Satser på at det er modning jeg kjenner, og så lenge det har en effekt så skal jeg tåle mye! [;)]

ORIGINAL: Trine82

me try sex........ Leeeeenge siden sist... Men lillegutt kan bare holde seg inne to uker til..  men sex sakder vel ikke uansett hihi

Hehe, gjør godt for forholdet uansett da.. [:D] Stakkars mannen min er litt redd for å skade mini'en der inne, men klarte ikke å stå imot i går. [;)]

Det samme skjedde med meg også etter sengekos .. Skikkelig vondt! Kan virke som det har litt modningseffekt ja    Men det siste jeg hørte var at det var forsket på sæd og modning- det skulle visst ikke ha noe effekt i det hele tatt... [8D] Velger å tro det motsatte jeg [;)][:D]
Bring it on!!!!!

De forsker jo på alt også da..... [;)] jeg vil tro at sæd har virkning! Og at det kan hjelpe til å sette i gang hvis kroppen og baby'n er klar nok...
Skulle gjerne ha prøvd det denne gangen også, men har ikke sjans.. [:@][:@]
hofta og bekkenet krangler imot og det gjør bare kjempe vondt hvis vi prøver. Blir ikke mye kos da... snufs... [:(]
Godt jeg har en tålmodig mann [;)] har blitt lenge siden sist nå..............

Ja,litt sex virker jo som rene vidunder medisinen [:D]

Back
Topp