Hjul på vogna

Ingeri

Elsker forumet
jentene i juni13
Det ene hjulet på vogna har blitt løst, så det vingler litt. Noen som vet hvordan jeg strammer/fester det? Vogna er av typen emmaljunga city cross. :)

Det ene hjulet på vogna har blitt løst, så det vingler litt. Noen som vet hvordan jeg strammer/fester det? Vogna er av typen emmaljunga city cross. :)
Jeg hadde reist dit jeg hadde kjøpt den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Går det ikke an å fikse selv da?
Vet ikke jeg. Går sikkert det, men jeg hadde heller følt MEG tryggere om noen som kunne det gjorde det (altså, jeg er ikke god på sånt ;) )

Vet ikke jeg. Går sikkert det, men jeg hadde heller følt MEG tryggere om noen som kunne det gjorde det (altså, jeg er ikke god på sånt ;) )

Er ikke så god jeg heller, derfor jeg spør her, babyverden er jo som et leksikon! :) Jeg får ta meg en tur innom butikken en dag og høre med de :)

Er ikke så god jeg heller, derfor jeg spør her, babyverden er jo som et leksikon! :) Jeg får ta meg en tur innom butikken en dag og høre med de :)
Ser du noen skrue da ? På hjulet. Kanskje om det er en der. At den er løs ;)

Det gjør det hele tiden på min , sambo ordner det, vet ikke hva han gjør. Vært sånn siden den var ny . -09 modell.

Det samme har skjedd med vår emmaljunga også. Prøver å skaffe nye hjul.

Det samme har skjedd med vår emmaljunga også. Prøver å skaffe nye hjul.

Har dere Classic Chrome understellet? Vi sjekket hjulene våres i helgen. Han som jobbet der sa det var normalt at det så ut som de vinglet litt pga det hvite på hjulene og at det uansett ville se litt ut som de vinglet om man så nøye på de. Jeg synes det høres merkelig ut. Men prøvde andre vogner som var i butikken for å se og de gjorde det samme.. :confused013

Back
Topp