Hjerteundersøkelse av foster...

tusselussa

Flørter med forumet
Noen som har vært på det?? Med tanke på arvelig hjertefeil eller lignende? [;)]

Hva skjer på slik undersøkelse?? Bare UL av hjertet eller andre ting?

Takk for svar [:D]

Jeg hadde vanlig ul flere ganger.. pga jeg har hjertefeil.. ikke no egen hjerteundersøkelse av fosteret.

Var på utvidet UL av hjerte og hode på foster da jeg var gravid pga sykdommer i familen. Det var egentlig som en vanlig UL, bare grundig og utført av spesialist istede for Jm[:)]

Jeg har også hjertefeil. Skal til hjertelege i morgen som skal se på hjertet til den lille i magen. Bare lurer på hva som egentlig skjer på slik undersøkelse, men er sikkert bare UL av hjertet til barnet tenker jeg [:D] 

Var på utvidet UL av hjerte og hode på foster da jeg var gravid pga sykdommer i familen. Det var egentlig som en vanlig UL, bare grundig og utført av spesialist istede for Jm[:)] 

Oki, er nok sånn det blir [:D] Tusen takk.

Hadde ekstra UL for hjerteundersøkelse på grunn av infeksjon tidlig i svangerskapet og litt lave score på duotest. Undersøkte bare hjertet meget nøye den gangen. Utført av spesialist i fostermedisin.

Tusen takk for svar alle sammen [:D] Da får jeg bare håpe alt står bra til med hjertet til minien i magen! [:D]

Jeg har tatt 2 ultralyder av hjertet til babyen i dette svangerskapet, ikke fordi han er utsatt for å få det men pga et forskningsprosjekt jeg er med i.

Var som en vanlig ultralyd, men de hadde med en hjertespesialist som hjalp til og sa hva hun ville se og ha bilder av.

ORIGINAL: tusselussa

Jeg har også hjertefeil. Skal til hjertelege i morgen som skal se på hjertet til den lille i magen. Bare lurer på hva som egentlig skjer på slik undersøkelse, men er sikkert bare UL av hjertet til barnet tenker jeg [:D] 

Jeg var på ekstra hjertekontroller på riksen i svangerskapet :) å fikk ul på hver svangerskaps kontroll, ;)

Back
Topp