Hjertet mitt banker så hardt at puppen min rører på seg.. Hjelp, er dette normalt??

_Helene_

Flørter med forumet
Har noen av dere opplevd noe sånt??

Blir nesten litt bekymra jeg..[:o] Har opplevd at det har banket mye hardere den siste tiden enn før..

hmmm... nei d ane æ ikkje.. kommer ikkje på i farta...[:-] e du mye stressa??

gratulere m 1 åring i hus væffal[:D]

søstra mi plages av å tell m nokka som hete stresshjerte.. da banke d skikkeli hardt å gjerne fort..

man treng ikkje nødvendivis å ha stressa runt som en gal. man kan være avslappa, men kroppen kan fortsatt stresse utn at du merke d... å da kan du få krafti hjertebank...

(måtte bare tenke litt før æ skreiv nokka mere)

ORIGINAL: Lolita Lempica

ORIGINAL: _Helene_

Har noen av dere opplevd noe sånt??

Blir nesten litt bekymra jeg..[:o] Har opplevd at det har banket mye hardere den siste tiden enn før..

Har du hjerteklapp??

Selv er jeg plaget med dette! Noen ganger får jeg det sendt på kveldene etter en stressfull dag. Da begynner det å hamre når jeg skal slappe av eller legge meg.

Andre ganger får jeg det hvis jeg strsser masse og setter meg fort ned.. slik at det kommer ett veldig trykk på brystet.. Men det jeg gjør da er at jeg legger meg ned, puster dyyyypt og rolig! Så går det bort etter en stund..

Syns selv dette er kjempe ekkelt, men legen sier det er helt ufarligt og at jeg bare må ta det mere med ro[:)]

Lykke til!

-Klem-

Hva defineres som hjerteklapp da? er det hvis det hopper over slag det? Isåfall er det ikke det jeg har..

Jeg kan ikke legge meg på venstre side for å sove, for da dunker hele madrassen syns jeg[:o]

Men nå skal det sies at jeg går å tenker mye på akkurat dette, og da blir jeg vel ikke akkurat mindre stressa heller, så da slår vel hjertet enda hardere enn det skal[:o] (men jeg vil ikke påstå at jeg er stressa egentlig sånn til vanlig nei)

HUFF...

Jeg har vært veldig plaget med dette.
Har det litt sånn av og til. Men har vært og tatt ekg. Skal det også neste fredag.
Banker hjertet ditt fort da? Ta deg en dusj, slapp av og drikk isvann.
Det pleier å hjelpe for meg.
Kan heller ikke ligge på venstre side når det er sånn hos meg.....
Men om det ikke gir seg, så ta en tlf til legevakta.
Bare for å roe deg selv litt også!
Men det går bra![:)]
Klem fra meg

ORIGINAL: jannicke T

Jeg har vært veldig plaget med dette.
Har det litt sånn av og til. Men har vært og tatt ekg. Skal det også neste fredag.
Banker hjertet ditt fort da? Ta deg en dusj, slapp av og drikk isvann.
Det pleier å hjelpe for meg.
Kan heller ikke ligge på venstre side når det er sånn hos meg.....
Men om det ikke gir seg, så ta en tlf til legevakta.
Bare for å roe deg selv litt også!
Men det går bra![:)]
Klem fra meg

Jeg har også vært å tatt ekg for en tid tilbake, men det var i en "rolig" periode, det er jo typisk.. Så den viste ingen uregelmessigheter!!!!

Hjertet banker ikke spesielt fort nei, mest bekymra for at det pumper så hardt liksom, men når jeg setter meg ned å kjenner etter det, da bynner det å banke fort, men det er vel for da blir jeg stressa fordi jeg tenker på det.

Isvann ja, får vel hive innpå litt og glede med til en god biffmiddag etterpå[:)]

Å slutte å tenke på det, det er stort sett når jeg legger meg nedpå at jeg kjenner det best, men når jeg sto på badet før idag så merket jeg at puppen min "dunket" i takt med hjertet.. det var litt underlig[8|]

Viste din forrige ekg noe sidn du skal tilbake på ny nå? 

Typisk meg å bli bekymra for sånne ting når legekontoret er stengt i mange dager[:D]

Sånn har jeg det noen ganger og. Hjertet banker skikkelig hardt så jeg kjenner alle slagene i hele kroppen. Veldig ubehagelig. Får høy puls også jeg da. Kommer særlig etter jeg har spist noe søtt.... Vet ikke hva det kan være....

Skal og ta belastnings ekg.
Og ny UL av hjertet. Eneste som vistes var at ejg hadde litt høyt BT i et av hjertekamrene.
Men skal ikke tilbake til samme sykehus. Men på sia. Det er en del av utrredningen jeg skal ha.
Så det er ikke noe spes som vistes eller er farlig....*bankibordet*

hmmm... husker jeg hadde det endel på slutten av graviditeten.. hadde svangerskapsforgiftning, og våkna om natta med hjertebank og at jeg hadde slutta og puste(våkna med å gispe etter pusten).
aner ikke hva hjertebank kommer av, har ikke hatt det før eller siden.

Back
Topp