*hjertesukk*

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
Sitt her med:
trøtt korsrygg/hofter...
Oppblåst mage med murringer...
Liten matlyst...
Trøtt....
Stikkninger i brystene en og annen gangen.....
Tissing om natta...
Humørsvingninger
Trøtt
Svimmel
Og kvalm når jeg begynner å bli sulten....

Gravid?....Næh...ikke i følge testene ihvertfall[&o]

Hadde IKM forrige fredag....
Den overvurderete tålmodigheten kan noen stikke opp en viss plass hvor sola ikke skinner...[>:][:'(]

*riversegihåret*

Uff [:(]

Ikke noe godt når det er slik.. Hva for tester bruker du da?

Kan hende de billigtestene bare lurer deg litt da, kanskje ta i morgen tidlig eller noe? Jeg har det på noe av det sammen måten om dagen jeg også.. Idag har jeg vært kvalm hele dagen, trøtt, sliten, HUMØRSVIGNING og bare drit lei.. Har egentlig vært slik hele uken.. [&:]

Håper du får det bedre snart! *klem*

Vel....Jeg har aldri vært så ustabil og uggen i kroppen over så lang tid før...

Er det ikke ei spire, vil jeg undersøke meg hos legen. For kroppen er langt ifra seg selv[&:]
*bekymret*
Det begynte med murringer rett etter EL, og det har holdt på siden, og bare bygd på med de andre nevnte tingene...[8|]

Kroppen hyler *gravid*, men jeg må jo lande når testene sier noe annet....[:o]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Uff [:(]

Ikke noe godt når det er slik.. Hva for tester bruker du da?

Kan hende de billigtestene bare lurer deg litt da, kanskje ta i morgen tidlig eller noe? Jeg har det på noe av det sammen måten om dagen jeg også.. Idag har jeg vært kvalm hele dagen, trøtt, sliten, HUMØRSVIGNING og bare drit lei.. Har egentlig vært slik hele uken.. [&:]

Håper du får det bedre snart! *klem*

Jeg har ikke brukt billig tester, men begynte nok å teste for tidlig i utgangspunktet....
Klarer ikke å la testene ligge når jeg har de i hus[:-]
Nå skal jeg vente til ut i uka....Blir jeg ikke bedre, og testene ikke slår ut, da bestiller jeg legetime...
Kan ikke gå slik ut og ut...[&:]

Back
Topp