Hjertesukk.

Linnsi86

Glad i forumet
Hallo alle fine mammaer.
Jeg er litt deppa for tiden. Jeg leser om at barne i 5-6 mnd alderen og oppover ofte blir veldig tilknyttet til moren, jeg ser det også ute blant folk ( barselgruppe osv) at deres barn er mye mer kosete med mødrene,enn det min jente er. Jeg føler jenta mi ikke er så interessert i å ha kontakt:-( hun vil ikke ligge inntil meg ,ikke sitte i armkroken og kose,hun reagerer ikke på når jeg går eller noe.
Flere som jeg har snakket med sier hun er selvstendig og at jeg ikke skal tenke på det.
Men det er litt sårt i mamma hjertet når jeg ønsker at nært og godt forhold til henne.
Hun sover og spiser normalt,er utadvendt og aktiv.. Så hun trives og er ellers ei sund og fantastisk jente.. Noen andre som har barn som ikke er kosete?

Hallo alle fine mammaer.
Jeg er litt deppa for tiden. Jeg leser om at barne i 5-6 mnd alderen og oppover ofte blir veldig tilknyttet til moren, jeg ser det også ute blant folk ( barselgruppe osv) at deres barn er mye mer kosete med mødrene,enn det min jente er. Jeg føler jenta mi ikke er så interessert i å ha kontakt:-( hun vil ikke ligge inntil meg ,ikke sitte i armkroken og kose,hun reagerer ikke på når jeg går eller noe.
Flere som jeg har snakket med sier hun er selvstendig og at jeg ikke skal tenke på det.
Men det er litt sårt i mamma hjertet når jeg ønsker at nært og godt forhold til henne.
Hun sover og spiser normalt,er utadvendt og aktiv.. Så hun trives og er ellers ei sund og fantastisk jente.. Noen andre som har barn som ikke er kosete?

Min er også veldig selvstendig, så kjenner igjen de følelsene du sitter å føler på [emoji21] jeg blir på en måte litt "reddet" av at en gang i mellom så er det kun mamma som duger, men mesteparten av tiden så trives hun med å leke på gulvet. Hun har lært seg å rulle seg rundt for å komme seg mot saker og ting, så det er vel hennes store hobby om dagen. Hun sover i egen seng på natta og sover hele natta så blir ikke noe kos da heller...

Min er også veldig selvstendig, så kjenner igjen de følelsene du sitter å føler på [emoji21] jeg blir på en måte litt "reddet" av at en gang i mellom så er det kun mamma som duger, men mesteparten av tiden så trives hun med å leke på gulvet. Hun har lært seg å rulle seg rundt for å komme seg mot saker og ting, så det er vel hennes store hobby om dagen. Hun sover i egen seng på natta og sover hele natta så blir ikke noe kos da heller...

Akkurat slik det er her også.

Ikke noe kos her heller, har ikke vært på flere mnd. Helt tydelig at pappa er helten over alle helter :)

Heeelt likt her! Stråler når pappaen kommer - mens mora er ikke noe stas. *sukk*
Herlige da, er jo fint å se de liker han og :)

På lørdag var vi borte begge to i seks timer på dagtid mens mormor passet han. Nå vi kom hjem så gikk jeg inn først, han ble glad og smilte som en sol. Da pappaen kom et minutt etterpå var det latterkrampe og smil rundt huet :)

Det har jeg ikke tenkt noe over. Kan vel ikke si at hun liker å bare ligge og kose, trodde vel heller ikke det var vanlig for så små babyer[emoji23] jeg nyter det når hun sitter på gulvet og leker selv, da får jo jeg litt frie hender! Så egentlig vil jeg se på det som positivt at de er selvstendige! Syns det er sunt jeg[emoji4] glad er de i oss uansett. Har jeg vært en tur på butikken, så gliser hun hvertfall når jeg kommer hjem, så fortsetter hun med det hun driver med. Kanskje en liten blanding her, men tror hun er like glad i pappaen som i meg. Og gliser ekstra når vofsen kommer bort til hu [emoji173]️[emoji173]️

Hallo alle fine mammaer.

Tror ikke du skal tenke for mye på det. Min er nøyaktig på samme måte. Og jeg er bare glad for det. Ikke redd for at han ikke er glad i meg. Glad for at jeg ikke har båret på han i alle månedene. Glad for at han er like fornøyd selvom mamma ikke er tilstede 24/7.

Men skjønner jo godt at du savner kosen. Med jente mi første gang sluttet også hun å kose rundt 6 måneders alderen. Hadde ikke tid til å sitte på fanget mer enn 30 minutter av gangen. Første gang hun gjorde det sovnet hun i armene mine når hun var 3-4 år. Det var så godt at da satt jeg å gråt <3

Back
Topp