Hjertesukk

3f29512c2c2000663b0d928246199318


Tror det går mot en kjemisk. Testene har ikke blitt noe sterkere. (Første test med tydelig strek er fra mandag, siste tatt i dag)..
 
Jeg spottet en del brunt blod i forje svangerskap mellom uke 7-10 ich og va sikker på att jeg var mistet men idag er han hele 9mnd gammel! <3 skjønner att sa'n din gjerne er litt frisk i minne, hjelper det kansje og tenke att det ikke er friskt rødt blod så kommer ut, så dette skal gå bra? :)

Takk for oppmuntrende ord. Veldig sant, er jo ikke noe frisk blod. Og det brune har slutta. Men testene burde blitt sterkere. . Så får bare se nå..
 
Takk for at du spør. Slutta med brun spotting heldigvis. Men testene blir ikke sterkere.. Så dette er spendene. (Trenger igrunn ikke den spenninga)

Jeg syns jeg ser litt stigning! Det tok litt tid med mine også i starten. Ikke store stigningen i starten.
a44b65ca375ff97b961940b9e96f510a
 
Gå å få tatt blodprøve for å sjekke stigning hos lege?
Når du måler i urin, så er det så mange faktorer som spiller inn osv, så den er ikke helt pålitelig til å regne stigning. Kan være så enkelt som at dagens ikke hadde like mye fargestoff liksom.
 
Gå å få tatt blodprøve for å sjekke stigning hos lege?
Når du måler i urin, så er det så mange faktorer som spiller inn osv, så den er ikke helt pålitelig til å regne stigning. Kan være så enkelt som at dagens ikke hadde like mye fargestoff liksom.

Skal vurdere det til uka, om usikkerheten fortsetter. Er som du sier den beste måten å få svar på.

Jeg syns jeg ser litt stigning! Det tok litt tid med mine også i starten. Ikke store stigningen i starten.
a44b65ca375ff97b961940b9e96f510a

Takk, det var beroligende. Har googla rundt ser det samme som deg. Får roe meg med det og har ikke vært noen flere spor. Så da stiger håpet :)
 
Back
Topp