Hjertesukk

Rosie

Glad i forumet
Må lette hjertet litt.. fikk i dag brunt på papiret.. leser jo at det er helt normalt. Er jo rundt ikm i dag også. Og ingen smerter eller noe. Men lysebrunt noen av gangene etter jeg har vært på do.
Var slik spontanaborten min starta i sommer. Men fikk da kjapt fra litt brunt, til blødningene starta og etter hvert smertene kom. Så ble ikke akkurat høy i hatten og håpet dalte.. gruer meg til å besøke toalettet. ..
 
Må lette hjertet litt.. fikk i dag brunt på papiret.. leser jo at det er helt normalt. Er jo rundt ikm i dag også. Og ingen smerter eller noe. Men lysebrunt noen av gangene etter jeg har vært på do.
Var slik spontanaborten min starta i sommer. Men fikk da kjapt fra litt brunt, til blødningene starta og etter hvert smertene kom. Så ble ikke akkurat høy i hatten og håpet dalte.. gruer meg til å besøke toalettet. ..
Uff... Lykke til [emoji173]
 
Krysser fingrene for deg!!
 
Klem til deg <3
 
Krysser fingrene for deg og håper det er helt uskyldig! Det skal det være! Jeg hadde IKM igår og jeg hadde litt blod på papiret idag så jeg kjenner følelsen du sitter med! Krysser fingrene :)
 
Krysser fingrene for deg og håper det er helt uskyldig! Det skal det være! Jeg hadde IKM igår og jeg hadde litt blod på papiret idag så jeg kjenner følelsen du sitter med! Krysser fingrene :)

Å du også. :( nei ikke god følelse. Håper det ikke blir noe mere hos deg. At vi bare var litt sensitive.. Har ikke blitt noe mere hos meg. Bare litt lysebrunt innimellom..
*krysser fingrene.
 
Har hatt litt av det jeg også, men ikke den siste uka, skal på ultralyd i morgen, 6+1. Spent.. Ønsker deg lykke til, går nok bra :)
 
Håper det bare er uskyldig og at du snart kan senke skuldrene igjen [emoji173]
 
Uff... Lykke til [emoji173]

Det er en ordentlig kjip følelse... :( krysser fingrene for deg!

Krysser fingrene for deg!!

Krysser fingrene og sender gode tanker :Heartred

Klem til deg <3

Det er ingen god følelse. Krysser fingrene for deg. Lykke til! [emoji173]️

Krysser fingrene for deg [emoji173]️

Tusen takk. Har ikke vært noe mere videre i dag. Kun litt brun spotting. Ikke frisk blod eller smerter. Har nok SA'n i sommer litt mere frisk i minne enn jeg tenkte. Krysser fingre å tær..
 
Så kjipt.. satser på at det ikke er noe, og at du får være med oss til mål ♡♡
 
Tusen takk. Har ikke vært noe mere videre i dag. Kun litt brun spotting. Ikke frisk blod eller smerter. Har nok SA'n i sommer litt mere frisk i minne enn jeg tenkte. Krysser fingre å tær..

Jeg spottet en del brunt blod i forje svangerskap mellom uke 7-10 ich og va sikker på att jeg var mistet men idag er han hele 9mnd gammel! <3 skjønner att sa'n din gjerne er litt frisk i minne, hjelper det kansje og tenke att det ikke er friskt rødt blod så kommer ut, så dette skal gå bra? :)
 
Back
Topp