Siriuspus
Flørter med forumet
Har en høyrisiko jobb og har fått beskjed av legen om å ta meg fri, tilrettelegging er ikke mulig og jeg har søknad inne hos NAV på svangerskapspenger. Har ingen barn fra før og bestandig jobba mye ved siden av utdanning og hatt altfor mye å gjøre store deler av livet.. Har aldri hatt så mye fritid noen gang i mitt liv som nå! Og det er jo litt deilig, men samtidig kjenner jeg at jeg holder på å gå fra forstanden! Er jo i utgangspunket i veldig god form, så det er grenser for hvor lenge det er fint å ligge på soffan å slappe av! Dere med mye plager, eventuelt barn fra før og mye å jobbe med tenker sikkert at dette er et stort luksus problem.. og det er det jo på en måte, (skammer meg litt som klager over det her...) men for mye av en god ting er heller ikke bra!
Skulle gjerne brukt dagene til noe mer produktivt, trent mer, dratt steder og besøkt venner, men har ingen penger :( Nav har hatt søknaden min i over en måned nå, og jeg går og venter på svar helt fullstendig blakk. Vi klarer oss heldigvis på inntekten til samboeren min en liten stund, men det sårer min kvinnestothet og ikke kunne bidra med min halvpart av fellesutgiftene. Liker ikke å føle meg som en som må "forsørges" liksom! Har sett på jobb annonser og er på jakt etter noe annet å gjøre, men er ingenting å finne innenfor mitt litt uvanlige felt...
Er det noen andre som går mye hjemme om dagen? Har dere noen tips til hva man kan foreta seg alene på dagtid som er gøy og helst ikke koster noe? ;P Hvis jeg ser mere Dr Phil eller lignende "Daytime TV" nå så tror jeg at jeg blir riv-ruskende gal!!
Skulle gjerne brukt dagene til noe mer produktivt, trent mer, dratt steder og besøkt venner, men har ingen penger :( Nav har hatt søknaden min i over en måned nå, og jeg går og venter på svar helt fullstendig blakk. Vi klarer oss heldigvis på inntekten til samboeren min en liten stund, men det sårer min kvinnestothet og ikke kunne bidra med min halvpart av fellesutgiftene. Liker ikke å føle meg som en som må "forsørges" liksom! Har sett på jobb annonser og er på jakt etter noe annet å gjøre, men er ingenting å finne innenfor mitt litt uvanlige felt...
Er det noen andre som går mye hjemme om dagen? Har dere noen tips til hva man kan foreta seg alene på dagtid som er gøy og helst ikke koster noe? ;P Hvis jeg ser mere Dr Phil eller lignende "Daytime TV" nå så tror jeg at jeg blir riv-ruskende gal!!