...et par ganger har mannen tatt Hermine med i bhg mens jeg er på jobb så hun kan få bli kjent med bhg og uteområdet. Tenkte at det kunne være fint for henne nå mens det er 10 barn der, og ikke 50! 
MEN hun er altså LIVREDD de store barna, og alt bråket de lager. Hun skreik og skreik begge gangene så mannen måtte bare ta henne med å gå
en ting er at hun gråter når andre barn gråter, det har hun alltid gjort, og da begynte hun selvfølgelig å tute noe hjerteskjærende
men så begynte hun også når andre barn kom bort for å hilse på henne 
Trodde at bhg start ville gå så bra, for hun er så glad i andre barn og er ikke redd fremmede...men nå er jeg ikke så sikker lengre. Ble ikke mer beroliget da ped.leder sa at "jaaa, de gråter når foreldrene er nære, for de vet at se får trøst og oppmerksomhet da, men de lærer fort i bhg at det ikke nytter å gråte"
Hva betyr det? Blir de bare å la henne gråte?
Hvis det er sånn det skal bli så tar jeg heller mer ulønna perm og holder henne hjemme!!!
Hva tror dere? Tips til hvordan vi skal håndtere det?
MEN hun er altså LIVREDD de store barna, og alt bråket de lager. Hun skreik og skreik begge gangene så mannen måtte bare ta henne med å gå
Trodde at bhg start ville gå så bra, for hun er så glad i andre barn og er ikke redd fremmede...men nå er jeg ikke så sikker lengre. Ble ikke mer beroliget da ped.leder sa at "jaaa, de gråter når foreldrene er nære, for de vet at se får trøst og oppmerksomhet da, men de lærer fort i bhg at det ikke nytter å gråte"
Hvis det er sånn det skal bli så tar jeg heller mer ulønna perm og holder henne hjemme!!!
Hva tror dere? Tips til hvordan vi skal håndtere det?