hjerteslag :)

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Hurra, hurra, jeg er så glad!

I dag var jeg på ultralyd, og der fant vi hjerteslag. FOR en enorm lettelse.
Jeg begynner å få mer og mer håp for dette svangerskapet. 4. gangen nå. Kanskje det endelig er min tur! :love7

Ny ultralyd om en uke. Gleder meg!

Så koselig!gratulerer. :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Vi gjorde det samme i dag, begynte selvfølgelig å grine. Legen sier vi er 6+2 (ift mens), men vi er ganske sikre på at vi er 4+1, så det var utrolig sterkt å se, at noe som er mindre enn et sesamfrø har hjerteslag.

Gratulerer så mye til dere, og masse masse lykke til!

Vi gjorde det samme i dag, begynte selvfølgelig å grine. Legen sier vi er 6+2 (ift mens), men vi er ganske sikre på at vi er 4+1, så det var utrolig sterkt å se, at noe som er mindre enn et sesamfrø har hjerteslag.

Gratulerer så mye til dere, og masse masse lykke til!
Men hjerte begynner å slå fra 22 dager etter unnfangelse (5+1 elns) så da har befruktning skjedd tidligere ;) altså er dere lenger på vei enn 4+1 :D

Hurra, hurra, jeg er så glad!

I dag var jeg på ultralyd, og der fant vi hjerteslag. FOR en enorm lettelse.
Jeg begynner å få mer og mer håp for dette svangerskapet. 4. gangen nå. Kanskje det endelig er min tur! :love7

Ny ultralyd om en uke. Gleder meg!
Gratulerer så mye! Dette har dere virkelig fortjent..! Har passert 6+4 uten å miste selv så nå klør jeg litt etter å bestille tidlig UL :p

Takk jenter <3 Spennende dette. Håper det ser like bra ut ved neste ultralyd, og generelt hver uke. Gleder meg! Begynner å få trua litt igjen.. Absolutt verdt med tidlig ultralyd. Skjønner ikke at ved en "normal graviditet" så får man kun 1 (EN!!!) ultralyd. Det er helt sykt..

Hurra for deg :D

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Back
Topp