hjerteslag til tvillinger???

*~Trine~*

Gift med forumet
hører hjerteslag overalt i magen min.. bom-bom-bom 150 ganger i minuttet.. rytmiske fine slag..
men sååå i midten så er det som et tog som tøffer.. høres for meg, lillebror og min sambo at det er dobbelt slag..to forskjellige..

Dere som har peilig.. vet dere?? lurer så fælt.. får panikk om jeg ikke får avkreftet eller bekreftet[:D]

næi.. den går jo sakte den.. hører hjerteslagene kjempekraftig.. min er helt rolig i bakgrunnen.. litt dypere takt på den.. så det vet jeg forskjellen på..
for når jeg rører doppleren bittelitt bort fra "toglyden" så hører jeg bare en type hjerteslag.. er på midten...rett neffor navlen...  

husker de målte hjertelyden på legevakten da jeg var gravid med sara, da hørte de den på to forskjellige plasser, jeg ble jo usikker og begynte å lure, men legen sa det var vanlig det. og jeg ahdde bare en babis i magen.

men man vet jo aldri. kansje du har 2 babiser i magen[:D]

ja, men dette høres ut og.. på samme plass...dobble hjerteslag, som går kjempeforte..viker jeg litt unna med dopplern så hører jeg bare ene.. men tilbake på stedet hører jeg fortsatt 2.... får ikke ro i meg.. er jo enda 4 uker til UL

ORIGINAL: trinemor79

ja, men dette høres ut og.. på samme plass...dobble hjerteslag, som går kjempeforte..viker jeg litt unna med dopplern så hører jeg bare ene.. men tilbake på stedet hører jeg fortsatt 2.... får ikke ro i meg.. er jo enda 4 uker til UL

åja sån ja, sån var det med meg og flere ganger.

som et damplokomotiv ?? tog som tøffer agårde?? ikke bare bam-bam-bam.. men bambam-bambam-bambam[:D] LOL.. er jo litt vanskelig å forklare da..

vært på ul??

Dobbeltslag som du beskriver kan være hjerteklaffene til den lille. Fikk høre det hos jm sist jeg var der. Hun flyttet bare doppleren litt så var det enkeltslag igjen.. Så er godt mulig du hører noen velfungerende hjerteklaffer:) Spør jm/lege neste gang du er der.

Back
Topp