Hjerteslag pr.minutt?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
hva er hjerteslagene til babyen i uke 10??

177 mener at jeg leste i går...

på enkelte sider som jeg har lest på så sto det 65 var normalt i uke 10, å jeg fikk 63...

kan vel være det er din egen du fant?

Aner ikke [:)]

finner bare min egen puls jeg, finner ikke babyen sin[&:] men det er vel ikke så unormalt å ikke finne babyen sin puls så tidlig??

Slett ikke uvanlig det nei.

Nettopp en av grunnene til utbredt skepsis til slike apparater, de mange som ikke finner den så tidlig, og blir bekymra

ORIGINAL: *oppsideisi*

på enkelte sider som jeg har lest på så sto det 65 var normalt i uke 10, å jeg fikk 63...

Jeg er ganske sikker på at jeg leste 177 i en av de 'gravidbøkene' jeg fikk fra legen... - 177 høres mer riktig ut enn 63, for hjerterytme til fosteret pleier å ligge på ca. 130 til 160 tror jeg.. hjerterytme til et foster er veldig variabelt og urytmisk mener jeg.. - skal ikke være 'jevn' slik som på en voksen..

Jeg var på ul da jeg var 10+1, da var hjerteslagene 171 pr minutt [:)] Så 65 stemmer ikke, da er det noe alvorlig galt... [8D]
Var hos jm i går og da sa hun at alt fra 120-180 var normalt i svangerskapet.

jepp[:D] fant fort ut att det var min egen jeg hadde funnet som lå på 63-70[8D] fant lille gullet sin i går kveld, fikk opp 166 slag pr.min, å så måtte jeg bare sjekke før jeg skulle legge meg i går før jeg hoppa i dusjen, å da var den på 150-160 slag pr.min[:D]

Back
Topp