Hjertemonitor

BIBBI3

Forumet er livet
Det var rart.. klikker meg rett inn jeg... [8D]

Flere med samme problem?

Produktinformasjon:
Nå har du muligheten til å høre babyens hjerteslag mens det ennå ligger i mors mage. Hør også babyens hikking, spark og andre fosterlyder. Ingen ultralydsignaler, slik at du kan føle deg helt trygg. Produktet er beregnet på hjemmebruk. Det følger med opptakskabel til PC slik at du kan forevige disse magiske lydene! Fyldig bruksanvisning på norsk Batterier følger ikke med.

har lyst på en sånn en...
va jo ikke så dyr som en annen jeg har sett..kanskje jeg skulle høre med sambo om hva han mener[:D]

Fikk lyst på en slik jeg også da jeg kom over den på nett.. Er visstnok en bestselger på www.mammanog meg.no, men aner ikke så mye mer.. [8|]

Fikk en baby monitor til jul av mannen min. Jeg hadde aldri hørt om baby monitor før jeg pakket den opp.  
Deluxe modellen har dobbelt headset, så vi har hatt mye morro med den. På heldige dager hører vi de hurtige hjerteslagene. Merk at den "tar inn" alt av lyder i magen så greit å vente noen timer etter man har spist :-) 

Har aldri hørt om dette før!!! ble kjempe nysgjerrig!!! hvor og hvor mye koster en sånne???[8D]

Midge: dere anbefaler deluxe-varianten? [:D]

Ser nå at den koster nesten 600, om den er verdt det er en annen sak :-) Jeg fikk den i julegave av min mann, og vi har hatt mye gøy med den. Det er ekstra kos at vi kan høre (alle rare lyder) samtidig med Deluxe modellen. Vi hører mye mere lyder nå (5-6 mnd) enn ved 3 mnd 

Har veldig lyst på en slik... Er jo fremdeles noen måneder igjen som vi kan høre masse lyder. Lurer på å kjøpe nå ja [8D]

Sånn ein vil eg og ha,men kos går me frem å kjøpe ein då?Går det ant å ringe te noen å få tilsendt, eller er det kun gjennom nette?Er det delux versjonen som er bra greier?Kos funke den, er det kje farlig for barnet?
Det står på mammaogmeg siden at den koster 449, var det kje det? Kor du har 600 fra?VIL ha[:D]

de luxe modellen koster nesten 600... jeg linka opp mot en anna modell som trolig har bare en øreklokke-greie.

denne hørtes jo kjempe moro ut![:)]

men jeg tror jeg hadde blitt helt besatt!hehe sittet å hørt på den hele dagen[:D]

men en veldig god oppfinnelse da[;)]

Er det den "dårlige versjonen dette" ikke den som var best selger på den andre nettsiden?Noen andre som har kjenneksap til den?Vil jo ikke kjøpe vis det ikke funker!???[8|]

Jeg er litt usikker selv jeg.. [8|]

Back
Topp