Hjertelyden

Solstjerne

Blir kjent med forumet
I dag har jeg vært hos jordmor Og hørt den fantastiske hjertelyden til babyen før en fantastisk følelse 14+4 uker

Jaaa, er så fantastisk godt og betryggende :Heartpink Jeg var hos jordmor idag og fikk høre den jeg og :hello2 Er 15 + 4.

Snart OUL for oss alle :Heartpink:Heartpink:Heartpink

eg skal til jordmor i morga:) er 14+0 i dag, så eg er spent på om eg får høre hjertelyd i morga. JOrdmora hadde ikkje trua da men...:wideyed:

Legen min fant den med en gang da jeg var 12+3 :) Så det er håp ;)
eg Begynner å bli litt misfornøgd med Jordmora som eg har. For eg skulle ha time no mandag (11/12) men ho kunne ikkje ha den så eg fekk i grunnen den 18/12, men den heller kunne ho ikkje så det vart i dag da. :wideyed::wideyed:

eg Begynner å bli litt misfornøgd med Jordmora som eg har. For eg skulle ha time no mandag (11/12) men ho kunne ikkje ha den så eg fekk i grunnen den 18/12, men den heller kunne ho ikkje så det vart i dag da. :wideyed::wideyed:
Lykke til i dag :) Håper du får høre hjertelyden da ❤️

Har du vært hos lege? De tre første standardkontrollene er rundt uke 12, OUL i uke 18 og neste kontroll uke 24. Jeg har ikke tenkt å ha noen flere kontroller enn det er lagt opp til, og hadde ikke det da jeg var gravid med første heller.

Stemmer det. Jeg skal til lege i uke 18 også, men det er rett og slett fordi jeg må ta en ny celleprøve. Hadde det ikke vært for den hadde jeg også hatt kontroll i uke 12, OUL uke 18 (19) og uke 24. Jeg synes egentlig det er greit å slippe å dra så ofte jeg, blir nok av det mot slutten uansett.

Back
Topp