Solstjerne
Blir kjent med forumet
I dag har jeg vært hos jordmor Og hørt den fantastiske hjertelyden til babyen før en fantastisk følelse 14+4 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligI dag har jeg vært hos jordmor Og hørt den fantastiske hjertelyden til babyen før en fantastisk følelse 14+4 uker
eg skal til jordmor i morga er 14+0 i dag, så eg er spent på om eg får høre hjertelyd i morga. JOrdmora hadde ikkje trua da men...
Eg krysser fingrene for i morgaVar 14+2 når jeg var til jordmor. Spurte om hun kunne prøve og betrygget henne med at hun skulle slippe å henvise meg til ultralyd hvis vi ikke fant den[emoji28] hun fant den med en gang[emoji1]
Legen min fant den med en gang da jeg var 12+3 Så det er håpeg skal til jordmor i morga er 14+0 i dag, så eg er spent på om eg får høre hjertelyd i morga. JOrdmora hadde ikkje trua da men...
eg Begynner å bli litt misfornøgd med Jordmora som eg har. For eg skulle ha time no mandag (11/12) men ho kunne ikkje ha den så eg fekk i grunnen den 18/12, men den heller kunne ho ikkje så det vart i dag da.Legen min fant den med en gang da jeg var 12+3 Så det er håp
Lykke til i dag Håper du får høre hjertelyden daeg Begynner å bli litt misfornøgd med Jordmora som eg har. For eg skulle ha time no mandag (11/12) men ho kunne ikkje ha den så eg fekk i grunnen den 18/12, men den heller kunne ho ikkje så det vart i dag da.
Eg fekk høre hjertelyd i dag! Ho fant den nesten med ein gongLykke til i dag Håper du får høre hjertelyden da
Så fantastisk Deilig følelseEg fekk høre hjertelyd i dag! Ho fant den nesten med ein gong
Så herligVar hos jordmor i dag og fikk også høre hjerte 14+1 helt fantastisk
Jeg er 3 gangs og skal ikke til jm før i uke 24. Er ikke det veldig sent?
Har du vært hos lege? De tre første standardkontrollene er rundt uke 12, OUL i uke 18 og neste kontroll uke 24. Jeg har ikke tenkt å ha noen flere kontroller enn det er lagt opp til, og hadde ikke det da jeg var gravid med første heller.