Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha-ha så festlig, nå måtte jeg smile. "Laidback, fint, greit, normalt."Er i uke 24, og jordmor har aldri sagt noe eller skrevet ned noe om frekvensen? Hun har bare lyttet og sagt det høres bra ut... Er dette noe som skal skrives i helsekortet, altså? På mitt er det skrevet veldig lite... Jordmor er veldig laidback og alt er liksom fint og greit og helt normalt - men om det er sånn at sånne ting skal skrives, bør jeg si ifra neste gang og be henne fylle ut mer?
Ha-ha så festlig, nå måtte jeg smile. "Laidback, fint, greit, normalt."
Så henne liksom for meg med bena på bordet
Både legen og jordmoren min fyller ut alt, syns det er litt stas med verdier, tall og kryssog ikke minst historikk.
Ja gjør det, det er jo det som er forventet av henne. Evt skriv opp selv hvis hun er helt fjernJeg er også glad i verdier og tall som bekreftelse på at ting er iht normalen, så kanskje jeg bare skal be hu gjøre det.
Min er også 145 hvergang og på oul og vekstkontroll sa dem det var jente babyHaha, ja det må det jo være![]()
![]()