Hjertelyden

Jordmor har ikke hørt etter hjertelyden på meg enda :p

Har ikke vært til jordmor jeg heller så vet ikke :P eller står det på oul-ultralyd arket? Skjønte ikke så mye av det :P

Er i uke 24, og jordmor har aldri sagt noe eller skrevet ned noe om frekvensen? Hun har bare lyttet og sagt det høres bra ut... Er dette noe som skal skrives i helsekortet, altså? På mitt er det skrevet veldig lite... Jordmor er veldig laidback og alt er liksom fint og greit og helt normalt - men om det er sånn at sånne ting skal skrives, bør jeg si ifra neste gang og be henne fylle ut mer?
Ha-ha så festlig, nå måtte jeg smile. "Laidback, fint, greit, normalt."
Så henne liksom for meg med bena på bordet :-)
Både legen og jordmoren min fyller ut alt, syns det er litt stas med verdier, tall og kryss :-) og ikke minst historikk.

Ha-ha så festlig, nå måtte jeg smile. "Laidback, fint, greit, normalt."
Så henne liksom for meg med bena på bordet :-)
Både legen og jordmoren min fyller ut alt, syns det er litt stas med verdier, tall og kryss :-) og ikke minst historikk.

Jeg er også glad i verdier og tall som bekreftelse på at ting er iht normalen, så kanskje jeg bare skal be hu gjøre det.

Jordmor har skrive ned hjerterytmen på mitt kort, mn mogleg det er fordi eg har svangerskapsdiabetes, og får ekstra oppfølging :-)

Back
Topp