Hjertelyden på doppler/mitt hjerte

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Dere som bruker doppler, høres babyens hjertelyden like høyt/kraftig som mitt hjerte hvis dere holder den over deres hjerte...

Prøver å finne babyens hjertelyd, men ennå ikke klart det.. (Men er tålmodig)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Ble litt teit formulert, men mener deres hjertelyd over deres hjerte...

Vi kjøpte på torsdag og brukte litt tid på å finne det vi TRUR var mini sin hjertelyd :D ganske klare bank ja :) mini ligger på høgre siden min, under navlen :) men høgere oppe en eg trudde eg ville finne det :) eg testet ikkje på mitt eget, so veit ikkje kordan det høyres ut i forhold desverre. Håper du snart finner den nydeligste lyden :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Jeg har ikke doppler selv. Men var hos jordmor når jeg var mellom 11 og 12 uker. Hun fant først min puls på magen og så babyens hjertelyd etterpå. Ikke langt fra hverandre. Min puls var kraftigere og mye roligere enn babyen sin. Så man hører tydelig forskjell :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du hører godt forskjell, men som en strek fra navlen å ned er den en pulsåre som går og den lager en del lyd. Når babyen komme er det som du har hatt maraton i 2uker i strekk:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Forskjellen er jo ihvertfall antall slag i minuttet. Du har kanskje 60-70, mens babyen har mer en dobbelt så mange.

Men lyden av hjertet til babyen høres tydelig? Eller er den veldig lav i styrke? Er i uke 12 idag, og da skal vist livmoren akkurat komme over skambenet...

Gleder meg bare så til å høre <3

Men lyden av hjertet til babyen høres tydelig? Eller er den veldig lav i styrke? Er i uke 12 idag, og da skal vist livmoren akkurat komme over skambenet...

Gleder meg bare så til å høre <3

Når du først finner den,så hører du den tydlig :)

Sent from my iPad using BV Forum

Når du først finner den,så hører du den tydlig :)

Det var det jeg lurte på, ja synes av og til jeg kan høre noe, og håpet stiger, men så er det så utrolig lavt at jeg ikke engang kan høre at det er slag .. Derfor lurte jeg på om- når jeg finner hjertet, om det var høyt og tydelig, eller det var svakt og vanskelig å høre :)

H
Det var det jeg lurte på, ja synes av og til jeg kan høre noe, og håpet stiger, men så er det så utrolig lavt at jeg ikke engang kan høre at det er slag .. Derfor lurte jeg på om- når jeg finner hjertet, om det var høyt og tydelig, eller det var svakt og vanskelig å høre :)

Har du en doppler du kan skru opp lyden på? :-) Kanskje du har den for lavt på?

H
Har du en doppler du kan skru opp lyden på? :-) Kanskje du har den for lavt på?

Har den enkle fra angelsounds... Og lyden er på max.. Men husker at jordmoren ikke fant hjertelyden på kontroll i uke 12 med sistemann for 8 år siden... Så kanskje jeg er utav de som det tar tid på :( Men står også på bruksanvisningen at en kan høre fra uke 12... Så er jo akkurat der i dag...

Er vist bare å innse at jeg ikke er utav de heldige som hører tidlig.. Men holder mote oppe å prøver igjen om noen dager :)

Lyden er veldig forskjellig hos meg alt etter hvor babyen ligger, den turner voldsomt mye.. og i det siste så har den vært sterk, så en svosj lyd.. så svak.. og svosj sterk ;) hehe...
Veldig lett å høre lyden når man vet hvordan det skal høres ut ;) Høres ut som et lite tog ;)
Sist uke fant jeg den på venstresiden nede ved skambeinet.. denne gangen fant jeg den litt under navelen.. :)

Lyden er veldig forskjellig hos meg alt etter hvor babyen ligger, den turner voldsomt mye.. og i det siste så har den vært sterk, så en svosj lyd.. så svak.. og svosj sterk ;) hehe...
Veldig lett å høre lyden når man vet hvordan det skal høres ut ;) Høres ut som et lite tog ;)
Sist uke fant jeg den på venstresiden nede ved skambeinet.. denne gangen fant jeg den litt under navelen.. :)
:) så heldig du er :)
Er du langt på vei?

Back
Topp