Hjertelyd...

sunway

Forelsket i forumet
Når hørte dere hjertelyden med angelsound første gang?
Har så lyst å prøve i dag, men er redd jeg ikke finner noe.

har vært så nære med å kjøpe en sånn...

men jeg kan lett bli veldig bekymra om jeg ikke finner lyden, så jeg sparer meg for det..

Uke 9

I dag[:D] for en hærlig lyd

Fant den ikke på fredag, men søndagen denne uken fant jeg den. Da var jeg 10+3. (Tickeren min viser litt feil).

ORIGINAL: sunway

Når hørte dere hjertelyden med angelsound første gang?
Har så lyst å prøve i dag, men er redd jeg ikke finner noe.

Jeg fant den da jeg var 10+1 da var det 162 slag i minuttet¨
Så prøvde jeg å finne den for jeg ville at ei venninde skulle høre da jeg var 10+2, men da fant jeg den ikke..
Ei ann vennide ville gjerne høre 10+3, men jeg sa til henne at ho ikke måtte ha for store håp! Men gjett om jeg fant den med en gang :D 170 slag da!
Og jeg prøvde igjen i går, og fant den igjen da og, Måtte lete litt i går men fant den til slutt :D 170 slag da og :)

Jeg hadde ikke prøvd den så tidlig hvis jeg var deg, for dersom du ikke finner den så blir du veldig bekymret. Det står på pakningen at den skal virke mellom uke 14 og 16, men jeg prøvde og fant ikke noe hjertelyd og ble dermed veldig bekymret. Nå angrer jeg som en hest på at jeg i det hele tatt prøvde, for det er ikke så sannsynlig at du finner den. Du finner selvfølgelig din egen, men jeg vil tro at det avhenger av hvor fosteret ligger om du finner den eller ei. Jeg prøvde på søndag (11+2), en uke igjen til UL og er kjempenervøs nå. En lang uke igjen ja!

Back
Topp