Hjertelyd

Lisee

Elsker forumet
Var på mitt første besøk hos jordmora her om dagen. Litt forventninger hadde jeg, jeg var jo veldig klar for å høre hjertelyden[:)].
Jeg la meg på benken med den beskjeden at det slettes ikke var sikkert vi kom til å høre noe. Først hørte vi bare pulsen min også plutselig satte det inn en puls som var mye raskere enn min. "Der er han" sa jordmora. For en fantastisk opplevelse[:)] Må si at tårene ikke var langt unna da, nei... Hadde forventa meg at det var gøy å høre, men ikke at det var SÅ stor en opplevelse.
Alt ble liksom så mye mer levende etter at jeg har hørt "han"

Fornøyd Lisee[:D]

Helt enig med deg!!!det blir mer "ekte".....gleder meg bare til jeg skal dit igjen snart....å få høre den IGJEN...blir aldri lei!!![:)]

Hei du [:)]

Jeg var også på min først jordmor-kontroll i dag og fikk også høre hjertelyden.. Det var jo så utrolig rart å høre. Er 16 uker på vei akkurat i dag..
Fikk plutselig litt mer følelse at det faktisk er en liten en der inne, så det var helt fantastisk [:D]

[:D] vent til ultralyden, du! Da skal jeg love deg at tårene er nærme! [:D] selv hvor forberedt du er på at du skal få se nurket, kan det ikke beskrives! Har vært 1 gang,skal 1 gang til for å få et skikkelig bilde - han var så sjenert og snudde bare ryggen til. Og i sist uke var jeg hos legen, da hørte hun på hjertelyden. Var nesten like stas denne gangen som den første! [:D]

ja det er gøy og høre hjertelyden, men som grete71 sier er det enda artiere og få se barnet på ultralyden:) :)

Hei Lena28

Du har jo fått skikkelig mage :-)

Jeg har også mage, men mye av det er fett... *sukk*

hei Djain[:)]....ja magen er ganske stor denne gangen...men det er litt koselig å da[:)]trodde først det var tvillinger jeg....jordmor oxo, men det var nok bare en ja[:)]en gutt[:)]

magen kommer, det er ikke lenge du føler at det meste er fett...det strammer seg rimelig fort opp framover nå[:D]lykke til!

Back
Topp