Hjertelyd

kremt

Betatt av forumet
Var hos jordmora torsdag. Hun lette lenge før hun fant hjertelyden og når hun fant den varte den akkurat lenge nok til å konstatere at d var barnet. Herlig! Mye av lydene vi hørte var av barnet som beveget seg. Vilter liten sak. [:D] Skal på ultralyd 16. mai. Gleder meg.
Samme dag begynte ryktene å gå. Fikk flere spørsmål om d var sant at jeg skulle ha barn.... Hehe. Syns folk har vært flinke til å holde kjeft jeg...

hei.

jeg var på ultralyd i dag. etter siste mens sku jeg ha vært gravid 18+2, men da kom det, ultralyd visste seg at jeg er 14+2...

kjipt, tenke på hvordan kan det være så stor forskjell..[8|]

Hei å hå... Jeg skal også på ultralyd 16 mai... gleder meg stort... Har jo allerede sett dn lille i magen 2 ganger, men det blir gøy å se den på dn ordinære ultralyden... da er dn lille blitt litt større, og forhåpentligvis blir jeg ikke satt mere tilbake... Var på ultralyd når jeg etter siste mens var 15 uker og 3 dager på vei, men når jeg for ut derfra var jeg bare 11 uker og 3 dager... Lurer også på hvordan det går ant, men man må vel bare stole på det jordmødrene sier eller?

Syns d er rart at de skal kunne sette dere så mye tilbake... Når man er på første legeundersøkelse så undersøker jo legen som regel at livmorstørrelsen stemmer med hvor langt man er på vei (regnet fra siste mensens første dag)
Nutta06: Hvilket sykehus tilhører du?

ORIGINAL: kremt

Syns d er rart at de skal kunne sette dere så mye tilbake... Når man er på første legeundersøkelse så undersøker jo legen som regel at livmorstørrelsen stemmer med hvor langt man er på vei (regnet fra siste mensens første dag)
Nutta06: Hvilket sykehus tilhører du?
Hei, min lege sjekket meg ikke på første legekontroll... Jeg går på rana sykehus...

ok. d var rart....
jeg går på st.nes.

Back
Topp