Hjertelyd!

rosarose

Gift med forumet
Må legge dette inn på dette forumet også, Var nettopp hos legen og han fant hjertelyden med ein gang! Ble litt lettet siden eg har hørt at det er mange som ikkje finner den så tidlig. Gleder med til å høyre mange slike gla meldinger framover [:D][:D]

så gøy da, hørte den når jeg hadde ul i uke 8

Var hos jordmor i dag, og hun fant ikke hjertelyden med sitt apparat.. Men siden jeg var innlagt med blødning for 5 dager siden ville hun ikke sende meg hjem uten at jeg hadde fått hørt/sett, så vi gikk inn på et rom og fikk vanlig ul! Da fikk vi både se og høre! Utrooolig deilig! [:D][:D][:D]

Var hos legen i dag, og hver gang han fant hjertelyden snudde fosteret seg, så vi fikk ikke hørt på det[:'(]
Er en sprellen liten en jeg venter[:)]

Hei. Jeg var hos legen 10. mars. Men han fant ikke hjertelyden, da ble jeg skjelven... Han sendte meg opp til sykehuset til ul, og der lå babyen å sprellet...

Så koselig det må være - gleder meg masse til jeg skal få høre hjertelyden også - nå er det plutselig bare 3 uker igjen... det går sikkert fort. Tenk, når jeg startet nedtellingen var det 8 uker igjen...

dere er heldige jo[;)]
var hos legen i uke 13, gadd ikk høre etter det en gang[:@]

kjenner følelsen!!! var hos jordmor selv på mandag,, fikk høre hjertelyden, men det tok litt tid. ble litt engstelig med en gang. da sa hun at barnet kunne ligge under beinet! men heldighvis etter de lengste nærvepirrende 20sekundene, hørte jeg lyden.. klar og fin hjertelyd, så det spirer og gror.
skikkelig rørende, gled dere!!!
hadde en følrlse av at jeg kjente den lille i dag.. det rørt på seg?
er 15 uker og 5dager... var ihertfall en god følelse samme hva det var

Back
Topp