Hjertelyd

MammaJuly2022

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Juliknøttene 2022
Hva ligger hjertelyden på hos deres :Heartpink:Heartblue ?
Vet det er gammel tro at over 140 så er det jente mens under 140 er det gutt.
Spent på om dette stemmer for dere?

Hva ligger hjertelyden på hos deres :Heartpink:Heartblue ?
Vet det er gammel tro at over 140 så er det jente mens under 140 er det gutt.
Spent på om dette stemmer for dere?

Jenta vår hadde hjertelyd på 150 i uke 17. Kikket på helsekortet etter andremann(fant ikke førstemann sitt), og han lå stort sett på 140. Hadde en registrering på 150.

Blir ikke pulsen gradvis lavere? Tenker du fra en spesifikk uke? Her har det fra uke 16/17 vært på noe over 140 de siste gangene, husker ikke nøyaktig. Fra 142-147 kanskje. Jente :happy:

På ultralyd i slutten av uke 13 så lå det på rundt 160:happy: I forrige svangerskap lå det vel også rundt det hele tiden mener jeg, og det var jente. Men tar det med en klype salt! Selv om jeg har følelse på jente:p

Sist jeg var på ultralyd i uke 16 låg pulsen på begge på 152. Så blir spennende å se i morgen

Uke 8: 164
Uke 12: 153
Uke 15: 150

Fått høre at det mest sannsynlig er jente:dummy1:

Har ikke peiling! Er det vanlig å få vite det? Har vært på 3 ultralyder (privat) og hos jordmor i går hvor vi hørte hjertelyden med doppler. Men ingen har fortalt meg hva pulsen har vært :bookworm:

Sånn ish har den lagt på 148-152 nå i uke 16 og 17 på gutten

Vet ikke hva den har vært tidligere på ultralyd og måling med doppler. Men på oul igår var den 152 tror jeg, eller 150. Vi venter gutt:happy:

Har ikke peiling! Er det vanlig å få vite det? Har vært på 3 ultralyder (privat) og hos jordmor i går hvor vi hørte hjertelyden med doppler. Men ingen har fortalt meg hva pulsen har vært :bookworm:

Jordmor skriver det på helsekortet mitt! :) Liksom på den linja nederst med info om dagens kontroll! :rolleyes: På ultralyd sa han det da vi hørte hjertelyden.

Venninn mi venter en gutt og der er hjerteslagene ganske lave, husker ikke helt om det var mellom 120 og 140. Jeg tror jeg venter en jente og her har hjerteslagene ligget på 161 til å begynne med og 154 på siste måling. Har lest at i øvre sjiktet kan bety jente, men spennende om det stemmer.

Fikk vite 150 i puls i uke 15, og beskjed om at jordmor trodde det var en gutt på ultralyd 12+5! Måtte sjekke hva pulsen lå på med sønnen min og det lå på alt fra 135-150 på kontrollene!

På ultralyd 15+1 var hjertelyden målt til 145. Spent på å få vite kjønn om tre uker :)

Her har vi ligget i øverste sjiktet hver gang. Venter jente

Back
Topp