Tinkiwinky1990
Elsker forumet
Fant hjertelyden i går natt og i dagtidlig på angelsounden min
så deilig og betryggende!
8+1!
8+1!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant hjertelyden i gå natt og i dagtidlig på angelsounden minså deilig og betryggende!
8+1!
Do it :-DSå gøyhar kjempe lyst til å kjøpe meg det jeg å men klarer ikke å bestemme meg
![]()
Sliter med det sammeSå gøyhar kjempe lyst til å kjøpe meg det jeg å men klarer ikke å bestemme meg
![]()
Hva lå frekvensen på ca? Tror jeg Fant den på jobb muligens, men syns den var så høy![]()
Regnet på det og hjertet slo ca. 170 slag i minuttet :-DHva lå frekvensen på ca? Tror jeg Fant den på jobb muligens, men syns den var så høy![]()
Rett før hårfestet. Akkuratt over keisersnittarretÅ såå gøy
Hvor langt nede fant du den? På ene siden eller midt på? Er jo bare to dager etter deg så gir håp om at det kanskje er mulig å starte å lete snart![]()
Fant hjertelyden i går natt og i dagtidlig på angelsounden minså deilig og betryggende!
8+1!
Har ikke prøvd angelsound i mine tidligere svangerskap. Høres hærlig ut. Er litt nysgjerrig på å prøve denne gangen, men er redd det blir litt stressa hvis jeg ikke finner hjertelyden. Hvilken type anbefaler dere, hvor bør en bestille og hvilken pris?Fant hjertelyden i går natt og i dagtidlig på angelsounden minså deilig og betryggende!
8+1!