Hjertelyd

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
I dag kom endelig doppleren i posten. Brukte litt tid på å finne ut hvordan den fungerte, men etter litt leting fant jeg to fine hjertelyder! Herregud, så lettet jeg er nå. Bekymringene er nå borte, heldigvis! Nå gleder jeg meg til å la samboer høre når han kommer hjem fra jobb. :))

Tror forresten det er en gutt og en jente, da den ene hjertelyden var raskere enn den andre. Er det ikke sånn at de sier at jenters går raskere enn gutter?

Det kan jo godt være! Eller at den ene sov og den andre var våken :)

Så gøy! Vurderer fremdeles av og til å bestille doppler, høres så morsomt ut :P

Hjertelyden/rytmen i forhold til kjønn stemmer ikke alltid, men det blir uansett veldig spennende å se om du har en av hver eller 2 "like" :D

Doppleren har vært min reality check og en redning i tøffe tider, de er fantastisk! Jeg har ikke vært på tidlig ultralyd, så det å ha den har vært veldig beroligende :)

Doppleren har vært min reality check og en redning i tøffe tider, de er fantastisk! Jeg har ikke vært på tidlig ultralyd, så det å ha den har vært veldig beroligende :)
Jeg har vært på to ultralyder allerede, men fikk plutselig følelse av at noe ikke stemte. Det var sikkert bare fordi symptomer avtok og jeg leste her om to stykker som hadde mistet i uke 16. Skal på oul 2.juli, og det er jo veldig lenge til. Så jeg kjøpte meg doppler, og ja den er en livredder rett og slett. Hvis jeg nå blir bekymret så lytter jeg bare etter hjertene. Helt fantastisk, ja!

Back
Topp