Hjertelyd!

-liten-

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hørte hjertelyden i dag! :D Vi kjøpte en doppler for ei stund siden og tenkte vi skulle prøve den for moro skyld. Først fant vi den ikke mens samboeren var her, tror det er fordi han var så utålmodig og mente jeg gjorde feil. Men så prøvde jeg igjen i fred og ro etter at han hadde lagt seg, og da fant jeg den faktisk! Ble så utrolig glad nå :)

Lyden var litt for svak til å telle slagene på skjermen, men kom opp 168 et lite øyeblikk, så lå vel rundt der. Tok opptak av lyden i tilfelle jeg fant den, så måtte bare dele den <3 :

https://dl.dropboxusercontent.com/u/79685571/Hjertelyd.wav

(vet ikke om jeg klarte å dele den, men prøvde hvertfall)

Så stilig!♡

Har lekt med tanken på en doppler selv - hvor kjøpte du den?

Stillig!! Ja hvor kjøpte man det? Og hvor mye koster det?

Noen som forresten vet om det er skadelig? Mener jeg kan ha lest det en plass!

Jeg hørte det! Å for en fantastisk lyd :love7 Så herlig!

Hvor langt på vei er du? Vurderer å kjøpe en selv :) men med min tolmodighet å siden det er påske så går jeg nok å ser om de har på teknikk magasinet :)

Så herlig følelse ☺️ Spent på hvor langt du er på vei? Lurer på om jeg må kjøpe meg en slik☺️

Fantastisk lyd:D<3
Men jeg ville nok ikke hatt en slik selv, ville blitt fryktelig stresset om jeg ikke fant hjertelyden. Ikke alle disse apparatene er like gode og ikke så lett å finne alltid heller.

Jeg er 9+4 i dag, så forventa egentlig ikke å finne den enda. Og vi snakka på forhånd om at vi ikke må bli stresset hvis vi ikke finner den, for den er ganske vanskelig å finne, måtte dytte den på skrå litt under skambeinet. Men var sykt gøy når jeg fant den da :)

Jeg kjøpte en fra Sonoline på ebay, men vil ikke anbefale det hvis man vil ha den innen nærmeste framtid. De selger vel bare Angelsounds her, husker ikke helt hva de koster Jeg tenker det ikke er så farlig å bruke hvis man bare bruker den av og til i noen minutter av gangen. Så finner man ikke lyden innen 10 min. burde man stoppe og heller prøve senere.

Så gøy! Har tenkt litt på å kjøpe en sånn selv, men ser det an noen uker tenker jeg :)

Stemmer det at det koster rundt 400,- ? :) prøver å sjamere meg til lov av samboer til å kjøpe, men han er litt kjip på det merker jeg! Mener det er unødvendig som det da sikkert er, men tenk hvor herlig og betryggende det er å ha det da ❤️

Back
Topp