hjertelyd

Tutta89

Forelsket i forumet
Kjøpte doppler på teknikkmagasinet idag av ren nyskjerrighet, så fant jeg faktisk hjertelyden til babyen :-D først fant jeg bare min egen gang på gang, men plutselig fant jeg den lille sin som gikk dobbelt så fort så min! Hurra!:-D er i uke 10+4 idag :-) Herlig å vite at det går fint inni der ♡

Kjøpte doppler på teknikkmagasinet idag av ren nyskjerrighet, så fant jeg faktisk hjertelyden til babyen :-D først fant jeg bare min egen gang på gang, men plutselig fant jeg den lille sin som gikk dobbelt så fort så min! Hurra!:-D er i uke 10+4 idag :-) Herlig å vite at det går fint inni der ♡

Kjøpte den i dag jeg å, men fikk den ikke til å fungere. Tror batteriet var dødt. Den skal lyse ikke sant?

så gøy :D

Kjøpte den i dag jeg å, men fikk den ikke til å fungere. Tror batteriet var dødt. Den skal lyse ikke sant?

Ja den skal lyse og lage lyd om du er borti den, har du kneppet batteriet skikkelig innpå festene? Det står løst inni når den er ny ser du :) husk å ta av plastikken også :-)

Ja kjempe kjekt! Holdt på å gi opp rett før jeg fant den, plutselig dukket den opp :D

Må bare spørre, du har satt batteriene riktig vei?;)

Ja den skal lyse og lage lyd om du er borti den, har du kneppet batteriet skikkelig innpå festene? Det står løst inni når den er ny ser du :) husk å ta av plastikken også :-)

Ja, satt dem inn riktig og tok av plasten så synes det var veldig rart. Enten er batt dødt eller så er så er apparatet i ustand. Men den skal lyse når med skrur den på med volumhjulet?

Ja, satt dem inn riktig og tok av plasten så synes det var veldig rart. Enten er batt dødt eller så er så er apparatet i ustand. Men den skal lyse når med skrur den på med volumhjulet?

Da ville jeg gått tilbake å fått byttet det i et nytt!:-)

Prøvde i dag jeg også, men fant bare min egen asså! Jeg er 11+4! Harru noen triks :)

Prøvde i dag jeg også, men fant barr min egen asså! Jeg er 11+4! Harru noen triks :)
Husk at spiren ligger langt nede ennå, så ikke let for høyt oppe iallfall! Men det visste du sikkert! :-)

Og, husk at det er mange leger og jordmødre som også sliter med å finne fosterlyd så tidlig, så det er jo ikke lett. Men du finner den nok til slutt! :-)

På meg ligger den litt mot venstre helt nede med skambeinet, må lete litt men plutselig så er den der! :-D Du må treffe perfekt for å finne den, så ikke bli redd om det tar tid :-)

Back
Topp