Hjertelyd

Maiiks

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Noen her som har fått hørt hjertelyden? Isåfall hvor mange uker var dere? Jeg er 10 fullgåtte i morgen, skal på 1. Kontroll hos lege idag. Håper på å få høre... Sist fikk jeg høre det i uke 11 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hørt den hjemme fra uke 9 :-)

Håper så inderlig legen vil lytte etter den idag. Skal på ul neste onsdag, men det er jo så lenge å vente... Vil ha et tegn på at det er noe der inne :p

Hørt den hjemme med doppler 2 ganger, 1 gang uke 9 og igjen i uke 10 :)

Jeg skal til jordmor i morgen. Herregud som jeg håper på å få høre noe positivt. Er veldig nervøs.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikkjefått høyra endå, men såg da jo tydelig på ul sist veka ;)

Jeg har ikke hørt den, men sett den på begge ULene. Hører de på hjertelyd hos fastlegen? Skal dit på mandag , og da er jeg 11+6 :-)

Noen her som har fått hørt hjertelyden? Isåfall hvor mange uker var dere? Jeg er 10 fullgåtte i morgen, skal på 1. Kontroll hos lege idag. Håper på å få høre... Sist fikk jeg høre det i uke 11 :-)

Åh er det mulighet for å høre hos lege?! Skal på førstegangskontroll idag, 11+1! Får bare håpe da! :)

-Taster fra appen-

Jeg fikk høre hos legen da jeg var 9+4. Hun ville egentlig ikke høre etter siden det var så tidlig. Men da hun kjente på livmoren, mente hun at jeg minst var 2-3 uker lenger på vei.
Hjertet slo 140

Jeg fikk høre den på kontroll sist, 11+5 :)

Jeg var i dag 11+4 og hun klarte ikke å finne den. Men jordmoren ga meg veldig klar beskjed om dette på forhånd. Skal tilbake på mandag, klarer ikke slappe av før jeg har hørt hjertelyden.

Hun kjente livmoren og hørte livmorpulsen, hva nå enn det er.

Back
Topp