Hjertelyd?

Ligger en link på en annen tråd om hjerteslagene :) men den tråden kan være på svangerskap forumet. husker ikke helt..

Jeg prøvde min dopler nå bare for morro skyld (hjemme alene) å jeg tror, bare tror at jeg fant hjertelyden til min lille spire. Jeg vet det er tidlig, bare 7+4 men er jo lov til å håpe! Jeg begynner alltid å høre på min egen puls, slik at jeg vet hvordan den høres ut, så leter jeg. Og så syntes jeg at jeg hørte en som galloperte, måtte skru på mer lyd, hørte det enda, men måtte ha mer lyd, å da kom den bort å jeg fant den ikke igjen :/ meeeeen jeg lever i håpet å det skal jeg gjøre fram til jeg skal til jm på tirsdagen, håper hun finner hjertelyden <3

Luvion.no

Fant linken, denne typen har jeg også. Men det er ikke så lett å se skjermen da du må holde den på magen for å lete..

Jeg hadde tidlig ul. I uke 6, å da så jeg hjerte dunke<3
Gleder meg til ul i uke 12!!:D

Uke 14 første gang, uke 8 andre gang. Denne gangen venter jeg på doppleren jeg har bestilt, men er kun 6+3 enda, men tenkte prøve fra jeg får den :)

Var hos legen på fredag var dag 10 uker. Hun sjekket ikke etter hjertelyd. Hun sjekker aldri så "tidlig". Gjorde det ikke sist heller. Så da blir det vell hos jm 12 feb. Er da 15+2:)

Back
Topp