Hjertelyd?

Uke 11 med første og nå i uke 9+4 ♥

Jeg hørte hjertelyden denne uken, i uke 7+1 :-)

Så gøy!! :-) får ny doppler i hus øyeblikk!! Gleder meg til å høre!!! :-):-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

SÅ tidlig? sikker på det ikke var din egen lyd du hørte da?:) er du førstegangs eller flergangsgravid? :)
He he... Alle som blir gravide med assistert befruktning får ultralyd i uke 7. Jeg til og med så at hjertet dunket ;-)

Hva er hjemme doppler?
Jeg hadde innvendig ultralyd hos ivf-klinikken. Dette har de i uke 7 fordi da kan man se ig høre at hjertet slår ;-)

Søkte opp på Internett.
Det er altså ingen hjemme doppler hos ivf-klinikken....
med innvendig ultralyd kan man fint se og høre hjertelyden i uke 7 ;-)

aaah, nå begynte jeg virkelig å lure altså...:p trodde virkelig du mente at du hadde hørt hjertelyd med doppler..:p

aaah, nå begynte jeg virkelig å lure altså...:p trodde virkelig du mente at du hadde hørt hjertelyd med doppler..:p
Nei, nei... det er derfor jeg skrev at alle som gjennomgår assistert befruktning får ultralyd i uke 7 :-)
Jeg har sett den lille spiren, og sett hjertet slått på skjermen og hørt lyden av hjertet. Har også fått ut bilde av lille spiren med utskrift av lyden på hjerteslagene. Spiren er også kontrollert og målt. Heeelt herlig :-)

Sist gang hørte jeg den hos jordmora i uke 15 Har ikke vært te legen enda så vett med denne ganga :)

Jeg fant hjertesakene i uke 9 med hjemme droppler :)

Noen som har en link til doppler som teller hjerteslag? Savner dette med angelsounden :/

Back
Topp