hjertelyd

hunntigern

Blir kjent med forumet
I dag var det første gang jeg var hos jordmor.. hørte hjertelyden.. jeg begynte å felle tårer faktis.. nå vet jeg at det er liv i meg.. det er skikkelig rørende å høre hjertet til den lille nurket som liger i magen skal på UL den 2 Mai.. nå går det unna folkens.. detta går fortere enn jeg trodde.. snart går  vi alle å klager over at vi er så store men jeg kommer bare til å nyte det.. GLEDER MEG VILT... STOOR KLEM TIL ALLE..

oxo elsker jeg min samboer.. som alltid er der for meg..

så morsomt å høre hjertelyden da[:D] hva var hjertelyden på da? min var på 160 og noen sier det er typisk jenter... har jente fra føra og føler liksom at det er ganske likt nå.... noen som trur det har noe å si? skal uansett skjekke hva det blir da[:)]

Jeg har også hørt hjertelyden (og mange spark) til babyen min i dag.
Står det på helsekortet hvor mye den er?

så koselig!!!!!!!!!

samme her!!!!var å fikk høre hjertelyden i dag,helt fantastisk!!!!![:D][:D]
den slo 140 slag i minuttet var helt fantastisk!!!![:D][:D]
hørte den 2 plasser i magen og,noe han stusset litt over da,men var en fiiin dag dette her[:)][:)]

Hallo! Har hørt hjertelyden eg og. Og i går var eg på UL! Gled dere til det, dersom dere ikke har vært der allerede[:)] Då går det virkelig opp for Dere at det faktisk er noe der inni[:)] Har sett filmen jeg kjøpte flere ganger, hehhe... lite- men så fint[:)] Hjerte dunke noe sinnsykt på bilde... Heilt utrolig ka som går ann...

har ikke hørt noen hjertelyd enda.. dessverre.. men skal til legen neste uke, håper jeg får høre da... krysser fingre

å det er soooo stort bå høre hjertelyden, gleda meg til å høyre denne babyen sin!!! Har sett hjertet dets slå på tidlig ul men ikkje hørt lyden.Gret mine modige tårer med begge dei andre når eg hørte den.ÅÅÅÅÅ kor eg gledar meg

Jeg syns det er så mane her som allerede har hørt hjertelyd og vært på UL jeg....er det vanlig eller spes omstendigheter??? Har bare vært på en kontroll hos legen jeg, og skal ikke igjen før rundt 15.mai på UL....[&o]

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

Jeg syns det er så mane her som allerede har hørt hjertelyd og vært på UL jeg....er det vanlig eller spes omstendigheter??? Har bare vært på en kontroll hos legen jeg, og skal ikke igjen før rundt 15.mai på UL....[&o]

har kun vært på en kontroll selv jeg.. skal på en til neste uke.. og ikke UL før 4.juni. En hel evighet spør du meg..

jeg har ikke fått hørt hjertelyden enda, men jeg var på en ny ultralyd... Og babyn hadde vokset kjempe mye, 9 uker gammel og 23 mm sist no er den 13 uker og 66mm.. så fantastisk å c hvor mye den hadde vokset.. helt utrulig.. [:D][:)] Er også spennt på om jeg får høre hjertelyden pga at jordmoren er sjukmeldt så jeg må vel bare gå til fastlegen.. [:@]

Jeg har også hørt hjertelyden! Det var helt fantastisk! Hurra!
[:D] Er i uke 14 så hørte den svaakt, men den var der!
O jubel og glede[:D]

Jeg hørte hjertlyd for første gang på mandag.. har ikke helt trodd det var noen der inne før da hihi! kjempe artig! skal også på ultralyd 2.mai, gleder meg masse!!
Lykke til, til deg:)

Back
Topp