Hjertelyd

trig_75

Blir kjent med forumet
Hei!
Hva ligger hjertelyden til babyene deres på?

Vi vet jo ikke hva det blir og så har jeg hørt at jenter har raskere hjertelyd enn guttene, men aner ikke om det stemmer. Hadde vært morsomt å hørt hvordan det er med dere og se om det stemmer etterhvert [:)]

Foreløpig ligger den lille her inne høyere enn jeg gjorde da vi fikk sønnen vår, han lå på 140 og noe tallet og nå ligger jeg på 150 og 160-tallet

første gutten min låg på 132, og denne gangen er det visst gutt også og han ligger på 144..

Når jeg lytter med babywatcheren har den ligget rundt 140 hele tiden. Men det er en stund siden jeg har lyttet nå. Trenger jo ikke det når jeg kjenner spark. Legen målte på 150 og jordmor 152 på de siste to kontrollene. Og det er en jente. [:)]

Hjertelyden lå på 143 i dag. Den har ligget mye høyere tidligere. Med sønnen min lå hjertelyden ganske høyt rundt 150 helt frem til di siste ukene. Akkurat når det gjelder hjertelyd og kjønn har jeg ikke tro på den teorien. Jeg har hørt om alt for mange dette ikke stemmer på[;)]

Nei er nok sant som dere sier at det nok er tilfeldig. Disse kjerringrådene og slikt har jeg jo egentlig ikke så stor tro på jeg heller, men morsomt å høre litt og se etterhvert alikevel

hihi

Hjertelyden til spiren ligger på150-156.
Det er en gutt[:D]

139 ligger babyen min på i går hvertfall. Har ikke målt før...

ligger runt 150 å noe ....[;)] liten søt gutt[:)]

har ligget på 158 og 160 hos jordmor de to første gangene, og den siste gangen på 138! har en jente i magen[:)]

Hei!
Fantastisk å høre på.. Synes det hørtes ut som om noen masjerte et sted langt unna.[:D][:D]
Lillejenta mi lå på 148 tror jeg.

hilsen mammaijuli

Back
Topp