hjertelyd?

vevina

Forumet er livet
hehe jeg er ganske sikker på at jeg hørte hjertelyden i går ;)
hår prøvd angelsounden en gang før, men fant bare min egen puls, bestemte meg for å prøve i går, og etter litt leting kom det en rask hjertelyd.
Jeg fikk bare hørt den i noen få sek. jeg skvatt og ble så forfjamset at jeg raskt flyttet den til siden for å rpøve å finnem in hjertelyd, sånn for å sammenligne, fant den å, og den var MYe roligere :D

fant ikke hjertelyden igjen etter det, men det må jo ha vært lille spire jeg hørte?? eller?[:D]

også er jeg 12 uker på vei i dag!!!

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

det var nok den lille spiren du hørte ja :) Jeg hørte god forskjell da jeg fant hjertelyden til min lille. Da hørte jeg i tilegg min i "bakgrunnen", så det var ingen tvil :) raske små hjerteslag <3

weeee så morro :D:D:D
må prøve igjen i kveld, og prøve å høre litt lengre på den da ;) hehe
men skvatt sånn i går, forventa liksom ikke å skulle få høre den[:D]

Gratulerer masse med  12 MAGISKE UKER[:D]

Gratulerer så mye med både lyd og uker[:D] Har enda ikke fått den jeg bestilte jeg [&:] Men satser på at den dumper ned i kassa snart :)

jeg kjøpte på hmmm tenke, hope4baby.no troor jeg det var 300 kr ca, rask levering

haha nei babyshop4you.no var det hehe[:D] går litt raskt i svingene

http://www.mavi.no/?nr=90&idkategori=5

Jeg har den nederste der! Fungerer kjempefint!

ORIGINAL: MaritS

http://www.mavi.no/?nr=90&idkategori=5

Jeg har den nederste der! Fungerer kjempefint!

har du prøvd å ta opp lyd med den? eller kjøre lyden på pc??

Gratulerer masse med 12 uker! [:)]

ORIGINAL: Tinan

Gratulerer masse med  12 MAGISKE UKER[:D]

Gratulerer med 12 uker[:D]

Gratulerer så mye[:D][:D]

takk takk :D

Ååå, fikk låne an av ei venninne, så slapp å kjøpe :D Hørte lyden. Det var GØY :D:D

Nøyer meg med å høre og/eller se på kontrollene jeg [:)] Synes det er fint å ha å se fram til!

Kjønner deg! Men er snart 15 uker på vei, og har ikke hørt hjertelyden enda. Så klarte ikke vente til uke 17 før jeg fikk høre det liksom.

Ble skuffet når jeg var på kontroll før jeg dro på ferie og på fredag...Han hørte ikke etter...Tok bare blodtrykket mitt og veide meg...[&o]

Med de to andre har jeg fått høre i uke 12...

Men nå har kusina mi den så har fått låne litt...Hun skal få den tilbake til uka...Men jeg fant den før jeg dro på ferie og på fredag kveld...

Eneste ulempen med den er at den er forsterker bare ikke en doppler...Den bare forsterker lydene i magen så jeg hører godt at tarmene jobber...Hjertelyden er litt mer svakt...Men hører den...

Back
Topp