Hjertelyd til babyen <3

EmmaLou

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Har jo kjøpt meg en angelsound. Og nå har jeg for første gang hørt hjertelyden til den lille i magen. :) Er 9+6 i dag. De siste dagene hørte jeg alltid min egen puls, men nå var det altså for første gang at jeg hørte hjertelyden til den lille. Den var mye fortere enn min, så det kunne rett og slett ikke forveksles. Det var nå faktisk veldig godt og beroligende å høre. :Heartred

Så herlig :-):-) Jeg vil også ha angelsound!!

Så herlig :):) Jeg vil også ha angelsound!!

Lurte veldig, om jeg skulle bestille eller ikke. Men denne gangen måtte jeg bare. :P Det gikk også så rask med leveringen. Bestilte på lørdag, de sendte på mandag, så hadde jeg det på tirsdag. Trodde jo at det kom til å ta litt lengre tid. :)

Har og lyst og kjøpe . Men er litt i tvil om det er bortkasta . Er siste barnet. Og om 7-10 uker begynner eg og kjenne spark uansett så e usikker om det er bortkasta penger :p

Har og lyst og kjøpe . Men er litt i tvil om det er bortkasta . Er siste barnet. Og om 7-10 uker begynner eg og kjenne spark uansett så e usikker om det er bortkasta penger :p
Er i tvil jeg også, men må si at jeg er veldig fristet!:-) noen som vet ca-pris og som kan anbefale en nettbutikk?

Jeg bestilte akkurat :D Håper den kommer før helga:) Er bare 9+2, så kanskje like greit om den kommer over helga, så er jeg litt lengre på vei før jeg(forhåpentligvis) hører den lille:p

Er i tvil jeg også, men må si at jeg er veldig fristet!:) noen som vet ca-pris og som kan anbefale en nettbutikk?

Jeg betalte litt over 500 kr, men bare fordi jeg tok med sånn ultralydgel i tillegg. Bare angelsound koster 395,- pluss frakt på angelsounds.no

Jeg betalte litt over 500 kr, men bare fordi jeg tok med sånn ultralydgel i tillegg. Bare angelsound koster 395,- pluss frakt på angelsounds.no
Det var ikke ille da!:-) hadde trodd det skulle være dyrere. Da kan det nok hende at jeg bestille en også! Hvor tidlig kan man høre hjertelyd med den?:-) Jeg er 9+0 idag, er det for tidlig?

Det var ikke ille da!:) hadde trodd det skulle være dyrere. Da kan det nok hende at jeg bestille en også! Hvor tidlig kan man høre hjertelyd med den?:) Jeg er 9+0 idag, er det for tidlig?

De skriver på nettsiden sin fra uke 14, men noen hører det tidligere og noen senere. Det kommer jo alltid an på hvordan ungen ligger og om evt. morkaka ligger i veien for å høre det. Jeg er 9+6 og har hørt det for første gang i dag. Har prøvd noen ganger før, men da hørte jeg kun min egen og noen andre rare lyder fra kroppen min. :P

Trodde og den kosta mer :p er jo en bra trygghet vis en er i tvil. Alle er vell litt små hysteriske og tror det er noe galt :p hehe aldri vert så usikker som nå med Nr 3 i magen. Har lest alt for mye skumle historier .. Internett er ingen godt ting for nervøse gravide :p

Trodde og den kosta mer :p er jo en bra trygghet vis en er i tvil. Alle er vell litt små hysteriske og tror det er noe galt :p hehe aldri vert så usikker som nå med Nr 3 i magen. Har lest alt for mye skumle historier .. Internett er ingen godt ting for nervøse gravide :p

Det er akkurat derfor jeg kjøpte den. Jeg er også mer nervøs og usikker denne gangen enn med førstemann. Er en helt forferdelig følelse å ikke vite, hva som skjer. Vi har jo ultralyd neste uke torsdag, men er litt betryggende at hjerte ihvertfall slår. :)

Nå har pappa'n i huset også fått høre hjerte til den lille i magehuset. :) Han mente at det var snodig, men kult og i kveld når vi har har litt mer ro, så skal vi prøve å høre det en gang til. :)
Syns det er så bra med den doppleren, at begge 2 kan høre samtidig.

Back
Topp