Hjertelyd på 202...

nutta06

Glad i forumet
Hei...

Jeg bare lurer litt på dette... Jeg har en sånn babywatcher og i går når jeg lå i sengen og hørte på lillegutt var hjertelydn veldig rask.. helt oppe i 202... Men det roet seg jo etterhvert... Tror jo det var fordi han var veldig aktiv akkurat da... Og det var også litt rart å høre på hjertelydn når han hikka....

ORIGINAL: FruSandvik

jeg har vært på registrering, og da spratt hjertelyden fra 126 til 170 før det stabilisert seg på 150. Jeg spurte om dette og fikk høre at det var vanlig at den forandret seg ved aktivitet. Det som var viktig var at det stabiliserte seg igjen, og ikk eholdt seg så høyt.
Hos meg var det ikke 202 da, men er du usikker så ringer du og spør. er ikke noe dumt spørsmål det der.

kom forresten på at når jeg var hos jordmora sist uke så dobbla apparatet hennes hjertlyden i 2 sek før den rette frekvensen kom fram. Kanskje apparatet ditt tulla litt med deg.

Ja, d kan jo hende at d var det som skjedde... Jeg er jo ikke nervøs for dette siden hjertelydn stabilisert seg ned til 146 igjenn så....

Men takk for svar...

Back
Topp