Hjertelyd og symfyse-fundusmål

brus

Betatt av forumet
Ka e ligg hjærtelyd'n t småttisan dåkkes på? Å veit dåkk om d bli gut eil veitj?
E sååå nysgjerri på ka æ har i magan[:D][:D][:D]

Ka va magamåle dåkkes ca uke 25?
Virri på kontroll idag sjø.[:)][:)].. Å magamåle va 26 cm!! Å d e utaferr den grønne område...
Bli vel 5 kilo før tærmin[&:]

Var hos legen i uke 24 og da var sf-målet 23 cm (like over den røde streken) og hjertelyden ca. 144. Vi vet det er jente. [:)]

Jeg var på kontroll i går og er i uke 26. Sf-målet var da 26 cm. Hjertelyden hans var i går på 138 og på ul i dag var den på 136. Og jeg vet at jeg får en stor gutt. Så da blir nok babyen din stor også. [:)]

var på 3d idag og da var hjertelyden på 146 tror jeg!!

åå husker ikke hel må nok finne frem dn lappen men det gidder jeg ikke akkurat nå..slakk som bare et....[8D]

ååå husker ikke het[&:] må nok finne frem dn grønne lappen men det gidder jeg ikke akkurat nå,slakk som bare det i dag...hufff orker ikke no...

Jeg er 26 uker og har symfyse/fundusmål på 24cm. Var på 22cm i uke 22. Jeg ligger helt øverst i det grønne feltet men ikke utafor.

Hjertelyden pleier å ligge på ca. 150 [:)] 

Jeg har vist MYE fostervann fikk jeg beskjed om i dag, og VELDIG lang navlestreng [:D] 

Jeg får en liten jente!!
hjertelyden var på 146 og magen 23 cm(rett over den røde streken) på kontroll i uke 25. 

hadde 27 cm i uke 25, så det er jo eeeenda mer! men det kan ha med fostervann og sånn å gjøre også:)
hatt hjertelyd på mellom 140 og 160!

æ va å i uke 25 å målet va 26 [&:] må tebake å mål på nytt i morra meinte ho jordmora... både pappa å onkelen min va 5kilos unga så æ håpa d ikke går i arv[&:]
hjerterytmen har lagt på rundt 150-155 hele tia (har målt litt sjøl også)
men vet ikke ka d bi, gynekologen trudde d kansje va ei jente men kunne ikke vær sikker...

jenta mi har hjertelyd på 147, sf-målet glemte legen å krysse av sist jeg var hos han så det må jeg nok vente med

Back
Topp