Hjertelyd og kjønn

Siljemh

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
I dag var jeg hos jordmor og fikk høre hjertelyden. Da samboeren min spurte om hun trodde det var en gutt eller jente utifra hjertelyden svarte hun at det kunne høres ut som en jente. Er det noen som vet hvor sannsynlig det er at slikt stemmer?:)

Min lille i magen er en gutt og har 165 i puls som i følge mange ville vært ei jente hvis en skulle gått etter hjertelyden/slagene Spurte jordmoren som jeg har vært hos som har jobbet som det i rundt 25 år, og hun sa at det ikke er noe som heter "typisk jente eller guttegjertelyd". At det er så individuelt fra barn til barn.

Min lille i magen er en gutt og har 165 i puls som i følge mange ville vært ei jente hvis en skulle gått etter hjertelyden/slagene Spurte jordmoren som jeg har vært hos som har jobbet som det i rundt 25 år, og hun sa at det ikke er noe som heter "typisk jente eller guttegjertelyd". At det er så individuelt fra barn til barn.

Så da er det enda håp for samboeren som håper det er en gutt:p Er så lenge å vente på oul når man er såå nyskjerrig! :)

160 på begge jentene her ;)

170 på første sjekk, 150 på andre sjekk. Er enda 3,5 uke til OUL så må bare vente! Men min forrige jordmor og nåværende lege sier også det at de kan ikke si ut i fra hjertelyd om det er gutt eller jente, men at det styres av babyens aktivitet og at det er helt individuelt. Har gutt fra før, og han lå jevnt på ca 155.

Her har vi målt 170, 145 og 160 i hjertelyd. Vet ikke kjønn enda, OUL om tre uker, men magefølelsen sier gutt. :)

160 slag i minutter her. 14uker, og gyn så en liten gutt! :)

125 første gang og 158 andre gang
Føler på meg at det er gutt
Tror ikke hjertelyden har noe å si egentlig :p

148 og jente.
Storebror lå på 158

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Noen påstod at vi kom til å få gutt følge hjertelyden. Den lå på ca 146 jevnt over på kontroller men var ei jente. Denne gangen lå hjerte lyden 140 og vi vet ikke kjønnet enda. Ei uke til oul

Fikk høre hjertelyd hos jordmor i dag for første gang, 144 slag i min ;) herlig lyd ;) har dopler hjemme, men var nesten litt ekstra stas at jordmor fant den med en gang :)

Det er bare tull det med at hjertesykdom og kjønn hører sammen. Jeg var på UL påfredag og spurte gynekologen dom har mange års erfaring, men det er nok noen fagfolk som fortsatt tror det. Jeg har en gutt fra før og han hadde høy hjertelyd, nå venter jeg en jente og nå er det også høy hjertelyd. Fostere og små barn har uavhengig av kjønn mye høyere hjertelyd enn oss voksne. Lykke til:).

Back
Topp