Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte en helt enkel en på teknikkmagasinet. Jeg hadde en til langt over 1000,- før, men den ble solgt da jeg trodde jeg hadde fått min siste.
Denne funker like fint, men viser ikke antall slag om man MÅ ha det. Jeg teller heller å ganger litt.
Følger med en liten gel.
Er det den?? Vis vedlegget 335662
Det var kjempe god tips
Med førstemann gjorde jeg det kanskje 1-2 ganger i uka... Men denne gangen har det blitt nesten hver dag denne uka hvertfall.. Så litt opp og ned Har ikke så mye fasit.. men jeg tenker at hvis det uroer deg og bruke den (type finner ikke hjertelyd osv) så ville jeg brukt den sjeldent.. Men ellers så tenker jeg at du ikke kan overbruke den så mye?!Hvor mange ganger i uken tenker dere det er greit å finne hjertelyden med doppler? Jeg har akkuratt fått min i posten, og vil ikke over bruke den.
Med førstemann gjorde jeg det kanskje 1-2 ganger i uka... Men denne gangen har det blitt nesten hver dag denne uka hvertfall.. Så litt opp og ned Har ikke så mye fasit.. men jeg tenker at hvis det uroer deg og bruke den (type finner ikke hjertelyd osv) så ville jeg brukt den sjeldent.. Men ellers så tenker jeg at du ikke kan overbruke den så mye?!
Åja.. Det har jeg aldri hørt om! Hvis det hadde vært reelt så hadde vel kanskje ikke leger og sånn brukt det?Har lest at den kan varme opp fostervannet, det jeg var redd for, fant hjertelyd etter litt leting