Hjertelyd, men kjenner ikke liv enda

Stine91

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er nå 18+2 andregangs og har ventet et par uker på å kjenne liv nå! Forrige gang var jeg gravid med tvillinger og hadde kjent liv på denne tiden. Var så bekymret at jeg fikk komme å høre hjertelyden hos jordmor på torsdag, og den var helt perfekt :) klarer likevell ikke roe meg! Føler at over alt hvor jeg leser så kjenner folk liv fra uke 15-16. Noen flere der ute som enda venter på å kjenne noe? OUL på onsdag :)
 
Er førstegangs, men hadde ikke kjent liv da jeg var på OUL i uke 18. Rett etter denne begynte jeg å kjenne det som jeg skjønte var spark og bevegelser i magen.
 
5. barn her. kjente ikke noe på OUL i uke 18, enda lille gullet ikke lå i ro ett sek. Morkaken ligger foran, det er grunnen hos meg. Gikk det fint på OUL i dag? :happy:
 
Hei! Jeg er nå 18+2 andregangs og har ventet et par uker på å kjenne liv nå! Forrige gang var jeg gravid med tvillinger og hadde kjent liv på denne tiden. Var så bekymret at jeg fikk komme å høre hjertelyden hos jordmor på torsdag, og den var helt perfekt :) klarer likevell ikke roe meg! Føler at over alt hvor jeg leser så kjenner folk liv fra uke 15-16. Noen flere der ute som enda venter på å kjenne noe? OUL på onsdag :)
Det er veldig vanlig å ikke kjenne noe så tidlig. Selv om man har født før også. Det kan variere fra barn til barn. Jordmor sa til meg at det er ikke før uke 24 at man SKAL kjenne liv. Alt før det er bonus.

Håper det gikk bra på OUL i dag :)
 
Håper det gikk fint i dag. ❤️
 
Æ kjente ikke nå før dagen etter UL.va nokk mest før morkaka ligg i front, så viste ikke helt kor æ blei å kjenne det.. men så fort æ veste at morkaka lå i front, men ikke helt ned, så sjønte æ at det æhadde kjent helt nede va lillegutt:)
 
Alt bra på UL! Lita, sprellende jente Morkaken lå foran, så da kan jeg slutte å bekymre meg
 
Back
Topp