Hjertelyd med doppler.

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
jeg bestillte meg doppler på ebay for en stund tilbake. Har prøvd noen dager uten hell. Men i dag 7+5 hørte jeg hjertelyden i 3-4 sekunder og den viste 149 slag i minuttet :D så satser da på at det va lille i magen jeg hørte. Har noen andre klart å høre med doppler enda?

Sist gang hørte eg hjertelyden med doppler i veke 8 :-) Har ikkje prøvd å finne hjertelyden til denne enda, sjølvom eg har doppler liggande. Tenker at det er sikkert for tidlig og knøttet er for liten enda :-) Men så kjekt at du fant hjertet! Ingen lyd kan matche lyden av hjertet til sin lille i magen :-))

Jeg var ikke forberedt på å finne noe så tidlig.. så eg kvapp jo litt. Men samtidig veldig glad for å ha hørt den. Hvis det er den jeg har hørt da.. ikke godt å vite, men satser på det. Hadde min søster på besøk akkuratt da. og ho bekrefta også at ho hørte å såg det. :) trudde et øyeblikk eg bare fantaserte. :)

Viss du fikk fram 149 på displayet, så var det nok hjertet til babyen :-)

Seeki skrev:
Viss du fikk fram 149 på displayet, så var det nok hjertet til babyen :-)

Ja, Det er nok det. Var hvertfall fantastisk å høre den :) kan leve lenge på det. Kan ikke si jeg angrer på at jeg kjøpte meg doppler :)

Back
Topp