Hjertelyd med doppler! :o

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Oh yes.. jeg har hørt den! Helt sprøtt!! Plutselig går det noen hakk mer opp for meg! Det er et lite liv der inne! Et lite hjerte som slår! Raskt og hardt! Jeg så den lille flekken/bønna med et dårlig ulapparat hos legen, men det gjorde meg liksom ikke så mye.. Jeg forstod ikke så mye av hva jeg så.. Men å høre hjertet, det er helt vanvittig! Hjelpes, vårt lille hjerte nummer 3 er virkelig på vei..:O <3 Skummelt, rart, fint og helt ubeskrivelig.. I følge ul er jeg ca 8+3 uker i dag :)

Så gøy :) Hvordan doppler har du? Lurer på å bestille på ebay :)

ja, jeg har egen doppler hjemme :) har den etter minsten, som jeg også fikk høre hjertet til i uke 9+2 :) Det er sonoline (?) sin, «pocket fetal doppler» står det på den :)

Tror jeg må kjøpe meg en doppler. Føles betryggende å ha når man plutselig blir usikker. Hvor tidlig kan man høre hjertelyden?

Ja, det er veldig greit med doppler.. synes i alle fall jeg, men meningene rundt dette er jo delte, - som med det meste :) Jeg har nå i alle fall hørt i uke 8+3 denne gang og i uke 9+2 sist gang.. :) tror ikke man hører så mye tidligere enn det.. :)

Ååå så koselig å høre, den lyden får alle vondter og plager til å forsvinne ;) Gleder meg til mandag om en uke da er jeg 8 uker og da kommer jeg til å begynne å leite litt :) Gleder meg så mye til å høre et hjerte <3

Jeg finner ikke hjertelyden jeg altså.. Hører bare min egen :/ litt sånn små panikk.. Hehe

Jeg er 8+2 i dag.. Husker ikke når jeg hørte det når jeg gikk med lillegutt..

Kanskje bare vente noen dager til så kan det jo hende du hører hjertelyden da ;) Er selv 8 uker i dag og jeg prøvde i går og hørte ingen ting ;)

Back
Topp