Hjertelyd i uke 12?

CathogBen

Elsker forumet
Altså... først må jeg kraftig presisere at dette ikke gjelder meg.

Men husker dere om man kan høre hjertelyd i uke 12 med doppler?

Vet at dette avhenger mye fra person til person...

ORIGINAL: BlessItBe

Hos meg fant de den ikke før uke 21[8D]

Whaaat?

ORIGINAL: Cathrine09

ORIGINAL: BlessItBe

Hos meg fant de den ikke før uke 21[8D]

Whaaat?

Thats right! Var hos legen i uke 12 tror jeg, og hun fant den ikke.. Noe som visst var normalt.
UL i uke 21, og alt stod jo bra til så [:)] Er visst normalt å ikke finne den før da.

Se der ja... Mener å huske at de fant den hos meg rundt uke 14.. Husker jeg da tenkte at, "Jøss, rart de fant den siden jeg strengt tatt er en liten tjukkas" Hehe [8D]

ORIGINAL: Cathrine09

Se der ja... Mener å huske at de fant den hos meg rundt uke 14.. Husker jeg da tenkte at, "Jøss, rart de fant den siden jeg strengt tatt er en liten tjukkas" Hehe [8D]

Haha [8D] De sa de var fordi han lå så langt neddi bekkenet på meg.
Det var engang legen trodde hun hørte den i noen sekunder, men hun kunne ikke si sikkert.. Urolig liten krabat [8D]

Hos meg fant de den på første kontrollen, var vel da 11+4 om jeg ikke husker helt feil.

Mene at æ hørte den da æ va 11 uke på vei..

Høyrte an i veke 12 med ho yngsta .. og veke 13 med ho eldsta [:D]

jeg var ca 14 uker på vei når jeg hørte den for første gang..og 1 mnd etter det, ville ikke jordmor prøve å finne den fordi det kunne fortsatt hende at man ikke fant den selv om legen min hadde finni den gangen før..hehe

Legen som sjekket meg første gang fant den med en sånn doppler, ikke noe avansert sak, i uke 8-9 [:)] var verre å finne den selv gitt [8D]

JM ble veeeeldig overrasket at de fant den så tidlig, men hun fant den hun og [:)]

Back
Topp