Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er helt normalt å ikke høre noe, for jordmoren advarte meg før at det er stor sjans at man ikke hører noe selv om alt er bra der inne. Men et tips er å prøve laaangt ned, jeg var selv overrasket at den lille lå så langt nede... alt er nok bra skal du se♡Jeg har også doppler hjemme, men jeg finner bare min egen pulsingen som går fortnok, blir litt stresset, men jordmor sa det ikke var sikkert man kunne høre før nærmere uke 15.. Er 13+6 i dag
![]()
Tror det er helt normalt å ikke høre noe, for jordmoren advarte meg før at det er stor sjans at man ikke hører noe selv om alt er bra der inne. Men et tips er å prøve laaangt ned, jeg var selv overrasket at den lille lå så langt nede... alt er nok bra skal du se♡
Hmm, jeg tror faktisk jeg fant den!! Overraskende langt ned ja, rett nedenfor trusekantenskal de ligge SÅ langt ned? Haha
Vil ikke tro jeg har hvilepuls på 152, så var vel babyen <3
Å så koslig da!! Ja er nok den lille det hihi, min hadde ca hp på 150. Ja helt sykt langt ned... jeg trodde liksom rett nedenfor navlen ish hahaha.... sånn er det vel å være førstegangsHmm, jeg tror faktisk jeg fant den!! Overraskende langt ned ja, rett nedenfor trusekantenskal de ligge SÅ langt ned? Haha
Vil ikke tro jeg har hvilepuls på 152, så var vel babyen <3
Å så koslig da!! Ja er nok den lille det hihi, min hadde ca hp på 150. Ja helt sykt langt ned... jeg trodde liksom rett nedenfor navlen ish hahaha.... sånn er det vel å være førstegangs![]()