Hjertelyd app

Moli16

Glad i forumet
Hei jenter! Er det noen av dere som har funnet en app som faktisk funker å høre på hjertelyden med? Jeg har bare prøvd to som er gratis,hører mye annet men ikke noe babyhjerte:P Har allerede hørt den hos jordmor,men ble så nysgjerrig på om de appene virkelig kan funke?

Tror man må være veldig langt på vei for at det skal funke. Type 30 uker, i alle fall det jeg leste på den ene.

Så kult med en slik app da :)

Hørt at det bare er tull, men si fra hvis noen opplever motsatt! I så fall vil jeg ha;)

De jeg har funnet kan brukes fra uke 35. Tror nok en doppler er bedre om man ønsker å høre tidligere:)

Jeg har prøvd en. Hørte mitt hjerte og foster sitt tydelig. Baby heartbeat heter den.

Forsøkt BabyScope, funka ikke. Men så har jeg morkaken foran og det kan vel dempe lyden har jeg skjønt

Jeg prøvde baby beat. Er snart 26 uker på vei, funket ikke på meg. Funket heller ikke på min kusine som er 36 uker på vei.

Jeg prøvde baby beat. Er snart 26 uker på vei, funket ikke på meg. Funket heller ikke på min kusine som er 36 uker på vei.
funket ikke på meg heller, 27, snart 28 uker :)

Er kjedelig når man forventer at det skal fungere og det ikke gjør det. :(
ja! Jeg hadde egentlig ikke noen forhåpninger da.. prøvde bare for morroskyld, men ble litt irritert når det ikke virket..

Eg kjøpte My Baby Beat appen, og det står at sjangsen for suksess e størst mellom veke 30-40. Har ikkje hatt noko hell med den... Litt kjedlig, men no har eg morkakå på framre vegg, so kan jo vera litt med det óg. Den virka på både katten min og sambo, men bebi ligge litt meir beslytta;)

Back
Topp