Koriander
<3VImsus<3
Er ikke ofte jeg hørerSå spennende, da får du hørt når du viltusen takk og takk det samme
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke ofte jeg hørerSå spennende, da får du hørt når du viltusen takk og takk det samme
![]()
Ei uke til min TULSå heldig...bare en uke igjen til uke 12 og da har vi tenkt å ta tidlig ul...gleder meg sånn!![]()
Ikke stressIkke lett å finne i starten
Let blir lettere når livmoren kommer over skambenet
Du må lete langt nede i uke 8, og presse litt inn..
![]()

Absolutt ikke!Stresser ikke
Venter noen dager før jeg prøver på nytt uansett. Det er jo ikke en selvfølge at man finner den så tidlig heller![]()
Absolutt ikke!Sist fant jeg ikke før 11-12
![]()
Fikk høre den jeg også på mandagIdag hørte jeg hjertelyd hos legen, magiskFlere som har fått høre hjertelyden?
JaFant den i dag, klarte ikke å finne denne sist jeg prøvde (10+3) (fant bare meg selv da ;-) ) Morsomt å høre og betryggende å vite at hjerte banker nå ;-)
Den fineste lyden![]()
Rart da?! Her lyttet legen etter lydenSånt fikk ikke jeg høre med legen eller tilbud om, så må til tidlig ul for å se og høre...
Det er helt vanlig og derfor leger og jordmor ikke lytter etter hjertelyden før litt senere i svangerskapet. Alt er nok bra skal du seJeg hørte hjertelyden med angel sound i uke 8-9 men nå finner jeg ikke den lengreprøver å ta det med ro og tenke at babyen bare gjemmer seg, men er litt skummelt når jeg har funnet den før men ikke nå. Har symptomene enda så tror ikke det er MA
![]()
Absolutt ikke!Sist fant jeg ikke før 11-12
![]()