Hjertelyd <3

Ikke stress ;) Ikke lett å finne i starten :) Let blir lettere når livmoren kommer over skambenet:) Du må lete langt nede i uke 8, og presse litt inn.. :)

Stresser ikke :)
Venter noen dager før jeg prøver på nytt uansett. Det er jo ikke en selvfølge at man finner den så tidlig heller :happy:

Fant den i dag, klarte ikke å finne denne sist jeg prøvde (10+3) (fant bare meg selv da ;-) ) Morsomt å høre og betryggende å vite at hjerte banker nå ;-)

Jeg hørte rett ved skambeinet omtrent midt på/nedenfor navlen. Altså langt nede fortsatt her :-)

Hørte lyden første gang på TUL 6+6, det var helt spesielt❤️ Og så hos jordmor 9+6 etter en liten overtalelsesøkt :P Nå for første gang i dag 11+0 med doppler hjemme. Magisk lyd! Har prøvd noen ganger hjemme uten hell, men vet godt det ennå er tidlig så jeg har ikke latt meg stresse av det. Dog sa jordmor man skulle være restriktiv med doppler hjemme fordi man ikke vet hvilke konsekvenser lydbølgene kan ha på fosteret ved høy bruk. Så jeg kommer til å bruke det veldig lite fremover.

Jeg hørte hjertelyden med angel sound i uke 8-9 men nå finner jeg ikke den lengre :( prøver å ta det med ro og tenke at babyen bare gjemmer seg, men er litt skummelt når jeg har funnet den før men ikke nå. Har symptomene enda så tror ikke det er MA :(

Jeg hørte hjertelyden med angel sound i uke 8-9 men nå finner jeg ikke den lengre :( prøver å ta det med ro og tenke at babyen bare gjemmer seg, men er litt skummelt når jeg har funnet den før men ikke nå. Har symptomene enda så tror ikke det er MA :(
Det er helt vanlig og derfor leger og jordmor ikke lytter etter hjertelyden før litt senere i svangerskapet. Alt er nok bra skal du se :)

Back
Topp