Hjertelyd <3

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Hadde faktisk nesten glemt litt hvor fantastisk deilig det er å høre den! 150 slag i minuttet, raskt og fint, helt perfekt :) Nå er det bare å vente på OUL.. 4 uker til... Tida går sakte! Er så himla spent på kjønnet!! Hehe.

Ja det er fantastisk!:) lenge siden jeg har hørt, kanskje jeg skal høre etter igjen jeg og:D her er oul om 1,5 uke, jeg er såå spent!!

Ja det er fantastisk!:) lenge siden jeg har hørt, kanskje jeg skal høre etter igjen jeg og:D her er oul om 1,5 uke, jeg er såå spent!!

Var første gang jeg fikk høre det idag, hos jordmor :) Veldig stas! Heldige deg som bare må vente 1,5 uke :D

Sååå herlig å høre hjertelyden! :)

Var første gang jeg fikk høre det idag, hos jordmor :) Veldig stas! Heldige deg som bare må vente 1,5 uke :D
Det er jo så stas:D har jordmortime til tirsdagen igjen, vært en gang i uke 13 også. Syns det er like gøy hver gang:D ja nå nærmer det seg veldig, det har av en merkelig grunn gått fort:o

Det er jo så stas:D har jordmortime til tirsdagen igjen, vært en gang i uke 13 også. Syns det er like gøy hver gang:D ja nå nærmer det seg veldig, det har av en merkelig grunn gått fort:o

Ja, det går faktisk ganske fort synes jeg også! Men akkurat ventetiden til OUL nå synes jeg virker uendelig lang :P

Jeg var hos jordmor i går, hun skulle prøve å finne hjertelyden men var ikke sikkert hun fant den men siden jeg alt hadde vært på oul så visste jeg jo att alt var i orden. Men hun greide å finne den på første forsøk ☺️

Back
Topp